BigJaffa Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Skal kjøpe nye pærer til golfen men eg sliter litt. Eg har fire lykter, dei ytterste lyktene har H4 pærer men dei innerste har HR E1 pærer etter det som står på lyktene. Problemet er at finner ikkje noko HR pærer. Kan nokon hjelpe meg med dette? Endret 28. februar 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 etter det som står på lyktene ta ut pæra å se hva som står på den du. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 etter det som står på lyktene ta ut pæra å se hva som står på den du. Da må eg skru av heile grillen, hadde eit håp om å få sleppe det Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 E1 er et merke som forteller at lykten er godkjent etter ECE-standard. HR er en betegnelse for at lykten er av type fjernlys. Det har altså ingenting med pærer å gjøre. Du snakker vel om ekstralys her? Hvis du tar et bilde av lykta, så er det rimelig garantert at noen klarer å gjenkjenne den og fortelle hvilken pæretype som står i den. Typisk for slike lykter er H3-pære. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er fjenlysa eg snakker om. Etter det som eg har studert igjennom glasset på lyktene så virker pæren ikkje noko serlig store. Fant eit bilde på google, det er dei midterste lyktene eg meiner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 OT: Sist jeg så en Xeon, lyste den ikke noe særlig. Det er en server-CPU fra Intel..... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 OT: Sist jeg så en Xeon, lyste den ikke noe særlig. Det er en server-CPU fra Intel..... skreiv vist feil, det skal vere xenon. Hadde sikkert sitt bra ut med fire CPUer som i grillen Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 ... jaja.. det finnes ganske mange runde lykter med blankt glass. Hadde håpet du kunne finne noe mer spesifikt, LES: Et bilde av DINE lykter, enn et bilde fra Google på lang avstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 OT: Sist jeg så en Xeon, lyste den ikke noe særlig. Det er en server-CPU fra Intel..... skreiv vist feil, det skal vere xenon. Hadde sikkert sitt bra ut med fire CPUer som i grillen Hehe! Skikkelig OT: Legg en Xeon i motorrommet og klistre et Intel Inside-merke på bakluken. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er den liten sier du? H1 er ganske vanlig i fjerlys. Skru av hele grillen for å sjekke noen pærer? Wtf? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde tilsvarende (ikke-original) grill på min Golf 1, der måtte også grillen av for å bytte pærer. Lenge siden nå, men mener det var H1. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) ... jaja.. det finnes ganske mange runde lykter med blankt glass. Hadde håpet du kunne finne noe mer spesifikt, LES: Et bilde av DINE lykter, enn et bilde fra Google på lang avstand. Her er det nokon bilder, men det er ikkje lett å lese kva som står på lyktene. Får ta å skru litt i kveld får å finne ut av dette. EDIT: Fant ut at det var H3 E1 pærer. Endret 8. mars 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå