Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Xenon look til golf 2.

BigJaffa

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe nye pærer til golfen men eg sliter litt. Eg har fire lykter, dei ytterste lyktene har H4 pærer men dei innerste har HR E1 pærer etter det som står på lyktene. Problemet er at finner ikkje noko HR pærer.

Kan nokon hjelpe meg med dette?

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E1 er et merke som forteller at lykten er godkjent etter ECE-standard. HR er en betegnelse for at lykten er av type fjernlys. Det har altså ingenting med pærer å gjøre.

Du snakker vel om ekstralys her? Hvis du tar et bilde av lykta, så er det rimelig garantert at noen klarer å gjenkjenne den og fortelle hvilken pæretype som står i den. Typisk for slike lykter er H3-pære.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
OT: Sist jeg så en Xeon, lyste den ikke noe særlig. Det er en server-CPU fra Intel..... :tease:

skreiv vist feil, det skal vere xenon. Hadde sikkert sitt bra ut med fire CPUer som i grillen :p

Hehe! Skikkelig OT: Legg en Xeon i motorrommet og klistre et Intel Inside-merke på bakluken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Jeg hadde tilsvarende (ikke-original) grill på min Golf 1, der måtte også grillen av for å bytte pærer. Lenge siden nå, men mener det var H1.

Lenke til kommentar
... jaja.. det finnes ganske mange runde lykter med blankt glass. Hadde håpet du kunne finne noe mer spesifikt, LES: Et bilde av DINE lykter, enn et bilde fra Google på lang avstand.

Her er det nokon bilder, men det er ikkje lett å lese kva som står på lyktene. Får ta å skru litt i kveld får å finne ut av dette.

165666.jpeg

165667.jpeg

165668.jpeg

165669.jpeg

165670.jpeg

165671.jpeg

165672.jpeg

EDIT: Fant ut at det var H3 E1 pærer.

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...