Roleren Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Her er pcen: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...84-EBEFCF1753B2 Koster 13000, skal ha 64bit, men koster så mye med home premium, går xp greit? Vil ha den ned til 11k, uten den noen kvalitetsforskjell.. Veit noen om et sted som selger god kvalitets pc, til billigere penge enn komplett? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Blir en fin PC, men greit å ha et hovedkort som er kompatibelt med CPU. Hvis du ikke har planer om SLI, så ville jeg gått for et ok p35 hovedkort. Du har altså valgt et HK til sokkel AM2 (AMD), og Intel CPU. Endret 28. februar 2008 av fflex Lenke til kommentar
Roleren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Blir en fin PC, men greit å ha et hovedkort som er kompatibelt med CPU. Hvis du ikke har planer om SLI, så ville jeg gått for et ok p35 hovedkort. Du har altså valgt et HK til sokkel AM2 (AMD), og Intel CPU. Ja, hvis jeg bytter ut hovedkortet til et ok p35hk, vil noen sette opp et oppsett eller no ? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 XP x64 har mye dårligere driverstøtte nativt enn Vista, men de fleste produsenter som leverer Vista x64 leverer også til XP x64 så burde gå greit, litt mer knot rett etter inst. bare. Lenke til kommentar
Roleren Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Fikk ned prisen litt her: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...B6-3666EBD4380B Tror den blir veldig bra, crysis på very high selv om jeg ikke skal spille det så mye akkurat. Kjøper 2 sata2 harddisker etterhvert og setter dem i RAID0, noen som har noen innvendinger om det? Endret 1. mars 2008 av Roleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå