mpsnor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er det noen som har handlet på www.play.com? Det er en engelsk side - hvordan er det med strømadaptere osv. Lenke til kommentar
Roborech Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Heisann! Jeg har flere ganger handlet fra Play.com, men det har bare vært DVD-er. Det er et utrolig bra side å handle DVD fra! Jeg tror ikke de sender andre produkter enn DVD/CD utenfor UK! Har prøvd det! MEn som sagt, Play.com er et pålitelig sted å handle fra! PS: husk at i Storbritania bruker de en anderledes strømadapter enn det vi gjør i Norge! Lenke til kommentar
mpsnor Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det med strømadaptere er jeg klar over. Jeg hadde planer om å kjøpe en Revo Blik RadioStation Hybrid DAB de selger den for under halve prisen av det den koster i Norge. Det er en engangsavgift på radien på 180.- men utover det er det vel ingen toll på det som produsert i Uk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 DAB er på vei til å dø, kjøp heller noe annet derifra. Ikke glem 25% moms itilleg og eventuelt toll. Lenke til kommentar
mpsnor Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har en DAB radio i huset nå - det er det mest suverene jeg noen gang har innvistrert i. Den virker bare. I forhold til FM så er det overlegent. DAB+ er på vei som tilegstandar. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 DAB er på vei til å dø, kjøp heller noe annet derifra. Ikke glem 25% moms itilleg og eventuelt toll. Jøsses, så hva er siste skrik nå? Når kommer oppfølgeren til DAB? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Finnes allerede, nettradio hører ofte på det. Ev vanlig FM som også duger meget bra. http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=186975 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå