datablod Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg kjøpte en demobrukt slik 44/24/44 yamahabrenner fra komplett for en uke siden, men jeg opplever at den ofte har vansker med å lese av cd-plater. Den oppfører seg som om det ikke står noen plate i når jeg setter inn en plate som inneholder data, i disse tilfellene virker det ikke som spilleren i det hele tatt leser fra platene. Enkelte plater vil den lese fra av og til, mens andre nekter den å lese fra hver gang. Brenning av plater har jeg ikke hatt problemer med. Noen som har peiling på hva som er feil? Lenke til kommentar
datablod Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Nå tror jeg løsningen på problemet er funnet. Det var må være noe galt med cdr-media som jeg bruker, samsung 40x sorte og hvite plater. Det går helt greit å brenne til disse platene, men jeg opplever lesevansker fra dem, dette varierer for ulike cd-avspillere. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Du må jo ikke bruke sorte plater i den spilleren, den kan jo tatovere plater og det vises ikke på sorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå