Bruker-104685 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) http://www.gamepro.com/microsoft/xbox360/g...es/164668.shtml Da hadde jeg vist rett folkens, av dem PS3spillene jeg har er faktisk bedre enn 360 versjonene. Vet det har blitt laget mangen slike tråder, men denne går rett på fakta så si! For meg så er dette herligt. Kjøper spillene til der det ser best ut! Til og meg jeg har sett forskjeller på spillene cod4, burnout paradise, Devil May Cry 4 og Assassins Creed. Ac var best hos 360 men dem andre spillene best hos PS3. Kansje ikke mye forskjell men fortsatt er den der Men så takker jeg Sony for sin gratis online! Da er faktisk Sony sin onlinedelen bedre for meg da jeg ikke orker å punge ut ca 600kr for å bli knust! Dette kan gå begge veier enten det blir bedre hos 360 eller vice versa, men tiden vil vise. Ikke kom med noen innlegg som er negativt, eller personangrep! Eller ett ord som er stadig i bruk enda fanboy Diskuter! Endret 28. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 I'm truly surprised Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Ei webside seier si meining, og då er det avgjort? Stort sett ingenting å diskutere då gutane bak gamepro har si meining - og dei millionane som har begge konsollane gjerne sitt med ei anna oppfatning. Berre fordi dei har eit .com domene betyr ikkje at dei har rett. Endret 28. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Ei webside seier si meining, og då er det avgjort? Er det Gaz? Mangen her inne har sagt alle multiplattformspill er best til 360 og det skjer det motsatte dem fleste stedene.. Må jo få lov til å poste PS3en sin fremgang da Endret 28. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Litt enig med det siste gaz sa. Jeg kjenner at det rykker i fanboy-triggeren min nå, men jeg skal prøve å stagge det. Nevertheless, leste den istad og syns at at den var bra skrevet. Skal si at de pirket i smådetaljer for å finne forskjellene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 En nettside mener dette. At det er "avgjort" er vel å ta smått i. Tråden holdes åpen for diskusjon, men ethvert forsøk på idioti vil føre til reaksjoner. Jeg har ryddet off topic ut av tråden, og endret emnefeltet en smule. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 1 til X360, 2 til PS3 og en mitt i mellom. Vil ikke akkurat kalle det noe total overbevisning. Angående CoD4 er dette utviklet spesifikt til de 2 enhetene så hvilken versjon som er best der er generelt sett en smakssak. Er fint at PS3 kommer seg på markedet, men personelig mener jeg multiplatform ikke sier en døyt om konsollens potensialer og selv om PS3 kommer "seirende" ut av enkelte sammenligninger (mens andre sammenligninger på samme spill ender med X360 i favør) er jeg mer spent over first party spillene til PS3 for det er der jeg tror potensialet til PS3 blir å glitre, på lik linje som potensialet til X360 skinner mer gjennom på First party spillene til enheten. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvem som er best, er jo helt opp til brukerene av Xbox 360 / PS3. Noen liker at online delen er gratis og vinner dems hjerte. Noen liker Live selv om det koster. Så man kan ikke si at PS3 er bedre enn alt p.g.a kansje 1fps mer i cod4. Mitt hjerte ligger i 360`en. Jeg har aldri hatt en bedre online / offline spill opplevelse siden N64 sine glansdager. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Som bjørnen seier, så er det spela, og opplevingane brukaren får frå dei som tel. Foreløpig er det mi meining at Xbox360 ligg eit stort steg foran der. Det fordi den kom på marknaden først, og visar seg og væra lettare og utvikla til, det har 360en tjent på. Er heva over kvar ei tvil at PS3 vil visa musklar framover. Men denne samanlikninga beviser ingen verdas ting. Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Så DMC4 vinner på PS3 fordi "kontrolleren er bedre på PS3"? Men de ignorerer at helt nye spill som The Club, Lost Planet, Turok, Orange Box m.fl er merkbart teknisk dårligere, noe som er ganske mye mer vesentlig vil jeg påstå. Litt rare kriterier de har og det viser jo også at The notion that PlayStation 3 ports are inherently inferior to Xbox 360 simply doesn't hold water these days. dette stemmer ikke helt. Alle spillene de har i denne "testen" er også spill som ble originalt laget på PS3. Likevel er 360 portene minst like bra teknisk. Andre veien derimot går det ikke alltid like bra. Så da kan man spørre seg, hvorfor sliter PS3 mye mer med 360 porter enn 360 gjør med PS3 porter? Endret 28. februar 2008 av Raidenball Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Så da kan man spørre seg, hvorfor sliter PS3 mye mer med 360 porter enn 360 gjør med PS3 porter?Syns du tek opp noko viktig der. Det går bra eine vegen, men ikkje fullt like bra andre vegen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 I'm Sure most of you have lately read the latest article from Gamepro Comparing the differences between the newest Multi-platform and saying overall the Ps3 has an edge..... but wait, what is their reasoning for the Ps3s victory? It's the false Lies that the Ps3 has Dedicated servers for CoD4 and Burnout Paradise here's the quote from the Gamepro Article "PlayStation 3. Stable, dedicated servers are preferable to peer-to-peer networking any day of the week." Heres a quote from 1 of the Infinity Ward Devs from neogaf "We choose the best host from the people in the match lobby, based on a ton of factors including bandwidth and everyone's ping to the host (it's got no relation to who was first in the lobby or anything like that.) Then that host serves as the server for that match. It's not "peer to peer" in the sense that clients don't run their own part of the server and send that gamestate around to each other over the net (which is what I personally think of when I hear "peer to peer".) But it's also not "dedicated" in the sense that most folks think of it. The 360 and the PS3 are identical in this respect." And for their "BP is superior" heres the podcast from Criterion http://criteriongames.com/podcast/audio/cr...m_15_080111.mp3 Here's the Article that I found these links @ if you wish to check it out yourself http://www.tweak3d.net/forums/articles/gam...t-reality-33334 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fikk litt inntrykk av at Gamepro kun syntes PS3-versjonene var bedre enn Xbox 360 sine fordi PS3 har hatt så mange dårlige ports, men nå har kommet sterkere tilbake. Dessuten mente de at PS3 versjonen var best av et spill fordi de likte kontrolleren best. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Så da kan man spørre seg, hvorfor sliter PS3 mye mer med 360 porter enn 360 gjør med PS3 porter?Syns du tek opp noko viktig der. Det går bra eine vegen, men ikkje fullt like bra andre vegen. Det har vel noe med å gjøre at mange av disse kjappe portene kjører på *en* kjerne på PS3 (PPU), samt at de ikke har tatt nok forbehold for at PS3 har mindre dedikert grafikkminne enn 360. GamePro er forøvrig en gjeng med suppehuer. Men de er ikke videre kjent for å være PS3-fanboys. Endret 28. februar 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Et par sider med OT er fjernet vennligst forsøk å hold dere på sporet. Og i fare for å ikke virke objektiv: at noe er lettere får dårlige utviklere betyr ikke at plattformens utviklere er dårlige, like lite som at påstanden "jogging er lettere en slalom for de som er dårlig i sport" betyr at alle joggere er dårlige, eller at de beste joggerene er dårligere enn de beste slalomkjørerene. Merk: dette er kun hva gitte setning betyr, uten å ta hensyn til hva skribenten av setningen egentlig mener, eller om setningens budskap er riktig. AtW Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Det er som du sier OT, men siden du kommenterer saken selv, må jeg komme med en liten reply. Og i fare for å ikke virke objektiv: at noe er lettere får dårlige utviklere betyr ikke at plattformens utviklere er dårlige Nei, og det er det heller ingen som har sagt. Det er heller ingen setning eller påstand som har blitt postet her, som betyr det. Det er ikke snakk om forskjeller mellom setning og meningen bak. Her er det du som drar mer informasjon ut fra setningen, enn det den egentlig inneholder. Den sier nemlig ingen ting om hvilken plattform som har flest dårlige, eller flest gode utviklere. Edit: Etter PM med ATWindsor ser jeg at jeg misforstod ham her. Jeg tolket det slik at kommentaren hans var direkte rettet mot setningen Lindquist har i signaturen, hvor det egentlig ikke var ment slik. Endret 29. februar 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 10.000 fluer kan jo ikke ta feil! Hundedritt må jo bare smake godt! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 10.000 fluer kan jo ikke ta feil! Hundedritt må jo bare smake godt! Hehe, det var dagens. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) 10.000 fluer kan jo ikke ta feil! Hundedritt må jo bare smake godt! Hehe! La oss se hvordan GTA IV vil være. Jeg vedder rævva mi på at det vil bli forskjeller på det grafiske og at Xbox 360 vil som vanlig stikke av med seieren. Endret 29. februar 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Angående GTA IV så har jo trailerne kommet fra en 360-maskin. Dette bekreftet en hos Rockstar til meg personlig. Jeg tror også GTA IV blir spennende. Men det har mye å si på hvor perfeksjonister utviklerne er. Rockstar er jo kjent for å være nøye med sine utgivelser, så jeg tror faktisk GTA IV vil bli helt likt på de to konsollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå