( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) jeg så no geass på engelsk 1) var ikke hd=Þ 2) all pizzahut reklamene var borte, var no slow-down-ish for å matche munnene. og det var blur forran ikke-nakene pupper. mye forandring av video der, tviler på at det er 2 video-tracks. Jeg velger å ta det med en klype salt ettersom vol 1 av Code Geass på engelsk først kommer ut 5.august. Hvis det skulle være sant så tipper jeg at det er 2 video tracks; en for dub og en for sub. Det er, i mitt hode, kun småbarn og folk som ikke vet bedre som ser på med dubbing. Skulle det stemme at sensuren ikke er til å unngå så ville jeg selvfølgelig ungått produktet og boikottet Bandai. I mellomtiden venter på reviews. Endret 1. august 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 vel, reviewerne har jo ikke sett orginalen in the first pleace da..=Þ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja du har et poeng der, så jeg håper det er noen som har litt peil. De fleste burde vite det med Pizza Hut, noe annet hadde vært direkte pinlig. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Blade of the Immortal vol 1 (kjedelig) Blue Spring (kjedelig) Rurouni Kenshin vol 1-18(?) (ok, men platt; gikk lei) Lone Wolf & Cub vol 1 (ok) Vagabond vol 1-27 (veldig bra, venter på nr 28) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så Vampire Hunter D og noen Devil May Cry episoder her om dagen, må si jeg likte de ganske godt. Og av manga så har jeg bare lest noen få forskjellige serier, men akkurat nå er jeg bergtatt av "Conan, Mesterdetektiven!" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, det gjorde jeg. Men så er jeg også fan av spillserien så det kan jo være grunnen, kjæresten min liker iallefall serien, og hun så ikke et dmc spill før i går. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) det er FORDI du er dmc fan at du ikke burde like den!=Þ spillene er jo mye bedre!=Þ Endret 7. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Han får vel lov til å like det han vil. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) syns bare det er litt rart=Þ (cuz jeg ikke likte den personlig) Endret 7. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 syns bare det er litt rart=Þ (cuz jeg ikke likte den personlig) æh? den var drøy, så fordi du ikke likte serien så er det rart at andre liker den? jaja, bra at alle ikke har samme smak som deg da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 aria-sama vet best, han kan jo alt! Personlig koser jeg med i ny og ne med Hellsing-mangaen. Mye moro. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 det er FORDI du er dmc fan at du ikke burde like den!=Þ spillene er jo mye bedre!=Þ Bare for nysgjerrighetens skyld, hvorfor burde jeg ikke like den? Eneste jeg har å utsette på serien er at kamp-scenene kunne ha vært litt mer detaljerte. Personlig koser jeg med i ny og ne med Hellsing-mangaen. Mye moro. Hellsing er grom. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) fordi en anime som blir basert på et spill skal være bedre enn selve spillet. hvis ikke er det jo bare å spille spillet=Þ Endret 8. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Underholdning via film eller spill er jo to helt forskjellige ting, så jeg synes ikke det ga noe mening i det hele tatt desverre. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 selv om det er forskjellige ting kan jo likevel den ene være mer gøy enn den andre=Þ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 selv om det er forskjellige ting kan jo likevel den ene være mer gøy enn den andre=Þ Kanskje, men hva som er morsommere en den andre er forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) selv om det er forskjellige ting kan jo likevel den ene være mer gøy enn den andre=Þ Selvfølgelig kan det dèt, men det var ikke det du sa: fordi en anime som blir basert på et spill skal være bedre enn selve spillet Jeg finner ikke noe mening i HVORFOR en anime MÅ være bedre enn spillet det er basert på. Så inntil videre vil jeg bare si at du ikke har forklart den litt latterlige påstanden din. Er det din personlige mening at det skal være sånn? i så fall, gi uttrykk for det, du ender bare opp med å se trangsynt ut hvis du ikke gjør det. Jeg vil jo se en grei anime også, istedet for å bare spille spillet fordi jeg vil kose meg med en film en gang i blandt, selv om spillet er uendelig bedre enn animen. Endret 8. august 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hvorfor det må være bedre=Þ? for hvis ikke er det jo bare å spille spillet...=Þ animeen var ikke særlig bra som stand-alone, og den var jo ikke mye true til spillene. hadde jo ikke engang samme skuespillere=Þ dmc har alltid hvert engelsk, så da skal jo animeen også da=\ den var som masse action scener stappa inn i 20 min episoder uten noen grunn=Þ Lenke til kommentar
ladden87 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 hmm Bleach: 1-23 Negima: 1-3 Deathnote:1 (norske) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå