Curiousss Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja outland er alt for dyrt. Pleide å kjøpe i Bergen jeg og. Helt til jeg ble blakk ): Aldri kjøpt, så jeg aner ikke Ellers så er det vel like greit å lese på nett? www.onemanga.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ordren min kom på 190 for varene, også kom da totalen på 275~ NOK, kan sende deg en PM på hvordan min ordre ender, så gjør du det samme, når du mottar ditt? (med tanke på tollklarering) Kan garantere deg at du slipper toll, siden selve varene dine kom på 190. Frakt inkluderes ikkje ved fortoling. Har hatt tidligere ordre fra JM der total varekostnad har låge rundt 250+,- Aldri hatt noe trøbbel slik sett:) Men eg sier i fra eg om eg får toll eller ei! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kan garantere deg at du slipper toll, siden selve varene dine kom på 190. Frakt inkluderes ikkje ved fortoling. Har hatt tidligere ordre fra JM der total varekostnad har låge rundt 250+,- Aldri hatt noe trøbbel slik sett:) Men eg sier i fra eg om eg får toll eller ei! Flott, men jeg tok ett lite søk, å se her - Toll.no Quote - "Varer under 200 kroner er toll- og avgiftsfrie Sendinger fra utlandet med vareverdi inntil 200 kroner er toll- og avgiftsfrie med visse unntak. Frakt for varen kan komme i tillegg. Kjøper du for eksempel en DVD til 199 kroner og det koster 40 kroner i porto trenger du ikke betale toll og avgifter for DVDen. --->Bøker, uansett verdi, kan importeres toll- og avgiftsfritt av privatpersoner så lenge de er til eget bruk.<--- Manga går vel under "bøker"? men uansett... hvis du da ikke får toll, blir lønna mi borte Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Var noen som kunne avkrefte at manga var tollfritt. Noe med at det må være hardt bokbind. Det finnes noe manga som har hardt bokbind, gjerne historier på ett volum, men det meste er i vanlig pocket. Men veldig bra at du sjekker det ut for sikkerhets skyld, Mala; jeg setter pris på det Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Ellers så er det vel like greit å lese på nett? www.onemanga.com det er ikke noe manga der, bare oversettelser... så nei. Endret 28. juni 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ellers så er det vel like greit å lese på nett? www.onemanga.com det er ikke noe manga der, bare oversettelser... så nei. Du, jeg synes du skal gå inn på siden igjen, og klikk på "manga list" så ser du en liste over japanske tegnerserier. Ja, de oversetter fra japansk til engelsk. Men det er vel manga? Du kan lese hele Naruto serien der og alt. Ikke bra nok? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 I dag ankom pakkene mine JM fordelte alt på 3 pakker, markert som bøker. Så tror vi kan kjøre på eg altså! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 I dag ankom pakkene mine JM fordelte alt på 3 pakker, markert som bøker. Så tror vi kan kjøre på eg altså! Har ikke sett pakkene mine ennå jeg kommer vel snart. Men uansett, detta var flott å høre Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ellers så er det vel like greit å lese på nett? www.onemanga.com det er ikke noe manga der, bare oversettelser... så nei. Du, jeg synes du skal gå inn på siden igjen, og klikk på "manga list" så ser du en liste over japanske tegnerserier. Ja, de oversetter fra japansk til engelsk. Men det er vel manga? Du kan lese hele Naruto serien der og alt. Ikke bra nok? nei=Þ hvis det er oversatt til engelsk er det ikke mange, men en oversettelse, på samme måte som en anime på engelsk ikke er en anime, men en dub. jeg gikk inn der før jeg skrev det der, fant ikke noe japansk manga...=Þ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I dag ankom pakkene mine JM fordelte alt på 3 pakker, markert som bøker. Så tror vi kan kjøre på eg altså! Du fikk lasten delt i 3 deler, men betalte frakt for kun én sending? ...Holy mother of manga Lurer på hvordan det blir hvis man slenger med noe man må betale toll på (men med en verdi på under tollgrensa) + en bråte mangaer. Må nesten prøve en eller annen gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kan nevne at frakten kom på 37USD, eller rundt 187 NOK da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Noe som skulle stemme hvis det var 14 volumer du bestilte, noe som skulle passe ganske greit med summen du betalte. Ingen shockers der Straks sommerarbeidet er over blir det nok noen bestillinger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ja nei dette blir nok ikkje eineste bestillingen denne sommeren for å si det sånn Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ellers så er det vel like greit å lese på nett? www.onemanga.com det er ikke noe manga der, bare oversettelser... så nei. Du, jeg synes du skal gå inn på siden igjen, og klikk på "manga list" så ser du en liste over japanske tegnerserier. Ja, de oversetter fra japansk til engelsk. Men det er vel manga? Du kan lese hele Naruto serien der og alt. Ikke bra nok? nei=Þ hvis det er oversatt til engelsk er det ikke mange, men en oversettelse, på samme måte som en anime på engelsk ikke er en anime, men en dub. jeg gikk inn der før jeg skrev det der, fant ikke noe japansk manga...=Þ Du vil altså lese det på japansk? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ellers så er det vel like greit å lese på nett? www.onemanga.com det er ikke noe manga der, bare oversettelser... så nei. Du, jeg synes du skal gå inn på siden igjen, og klikk på "manga list" så ser du en liste over japanske tegnerserier. Ja, de oversetter fra japansk til engelsk. Men det er vel manga? Du kan lese hele Naruto serien der og alt. Ikke bra nok? nei=Þ hvis det er oversatt til engelsk er det ikke mange, men en oversettelse, på samme måte som en anime på engelsk ikke er en anime, men en dub. jeg gikk inn der før jeg skrev det der, fant ikke noe japansk manga...=Þ Du vil altså lese det på japansk? mm, samme med anime og spill, japanske ting er ikke ment for å være på engelsk... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Men no er det heldigvis tilfellet, slik at også vi vanlige dødelige får gleden av å nyte mye av herligheten som kommer derifra! Endret 3. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ellers så er det vel like greit å lese på nett? www.onemanga.com det er ikke noe manga der, bare oversettelser... så nei. Du, jeg synes du skal gå inn på siden igjen, og klikk på "manga list" så ser du en liste over japanske tegnerserier. Ja, de oversetter fra japansk til engelsk. Men det er vel manga? Du kan lese hele Naruto serien der og alt. Ikke bra nok? nei=Þ hvis det er oversatt til engelsk er det ikke mange, men en oversettelse, på samme måte som en anime på engelsk ikke er en anime, men en dub. jeg gikk inn der før jeg skrev det der, fant ikke noe japansk manga...=Þ Du vil altså lese det på japansk? mm, samme med anime og spill, japanske ting er ikke ment for å være på engelsk... Kan du japansk så er det vel greit. Du får lete videre. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da har jeg begynt min samling av manga Fikk Strawberry mangan i posten i dag, ingen problemer, skal bestille mer fra JM (mobilkamera + dårlig fotograf) :!: Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Den mest nylige kjøpte mangaen min~ (Nana 1,2 og 07-Ghost 3 på japansk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå