Gå til innhold

Farlig med 3 antivirus, spywares?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter her og ønsker så god beskyttelse av PC-en som mulig.

Jeg har lasta ned ad-aware, spywareblaster, og avast antivirus..

Skader det om jeg har tre stk?

Jeg har også Ccleaner :D

Med det samme kan jeg ta ett annet spørsmål også:

Jeg skanner med ccleaner og den klarer ikke å fjerne 9 cockies som ligger i midlertidig ie filer..

Har dette noe å si?

i så fall, hvordan kommer jeg meg innpå mappa midlertidige ie filer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ad-aware, spywareblaster, og avast antivirus fungerer fint sammen da de har ulike oppgaver.

Ang. cookies: lukker du nettleseren før du kjører en rens med ccleaner?

Det kan også være en ide å gjøre følgende i ccleaner: Start programmet. Gå til 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer......." Klikk på 'Renser' og deretter 'Kjør CCleaner'.

Lenke til kommentar

Jeg har et noe tilsvarende "problem" - maskinen kjører Windows Defender, AVG antivirus og Norman Security Suite (på Windows Vista). Windows Defender og Norman kan vel med all ære i behold, fjernes eller skrues av, uten at dette skal gå på sikkerheten løs?

Lenke til kommentar

Regelen bør være at man ikke kjører 2 eller flere antivirusprogrammer da disse kan komme i konflikt med hverandre. Om man bruker flere antispywareprogram fungerer det som oftest greit.

Edit: Hvis du har lisens for Norman, bør du vurdere om du skal beholde den og heller fjerne AVG.

Endret av norbat
Lenke til kommentar

hmm, jeg fikk det ikke til....

dette kommer:S

Rensing komplett - (0.527 sek)

------------------------------------------------------------------------------------------

0,37MB slettet.

------------------------------------------------------------------------------------------

Detaljer om filene som har blitt slettet

IE Midlertidige Internet Filer (9 filer) 0,37MB

Firefox/Mozilla cache rens ble hoppet over.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hmm, jeg fikk det ikke til....

dette kommer:S

Rensing komplett - (0.527 sek)

0,37MB slettet.

Detaljer om filene som har blitt slettet

IE Midlertidige Internet Filer (9 filer) 0,37MB

Firefox/Mozilla cache rens ble hoppet over.

Start Oppgavebehandling (CTRL + ALT + DEL) og gå til "Prosessor" og sjekk om Firefox er i listen. Vis den er i listen, prøv og trykk på firefox.exe og trykk på "Avslutt prosessor" og "Ja"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...