foorex Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hei! Vi holder på med styrketrening denne og neste uke i gymmen. Og denne uka skal jeg (og noen andre) holde oppvarmingen. Vi snakker VG1 studiespesialisering, som betyr at ikke alle er like sterke som dere i denne delen av forumet Hvilke øvelser anbefaler dere å ta med i den spesielle delen i oppvarmingen? Den skal forøvrig vare i 15min, med en generell del også Kan godt komme med noen tips for hva vi skal ta med i den generelle delen, men er mest ute etter øvelser til den spesielle delen, som er styrketrening Endret 28. februar 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan i huleste skal noen kunne gi deg svar på den spesielle delen når du ikke sier hva den skal lede opp mot? Hva slags styrketrening går det i? Spesiell del skal jo forberede til det som kommer. Styrketrening kan være utrolig mye. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) I gymtimen skal vi drive med en tradisjonel sirkeltrening. Som vil si enkle øvelser som sit-ups, push-ups, hoppetau, hopping ved benk, en ryggøvelse som jeg ikke kan navnet på. Er viktig at det er noe som alle kan være med på, og som er kjente og lette å organisere. Endret 28. februar 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) den derre styrketreningen der er jo nesten en oppvarming i seg selv da.. ryggøvelsen du snakker om er sikkert rygghev, som jeg selv bruker som oppvarming før markløft... kan sikkert ha en liten joggerunde ellers no sånt bare for å bli litt rød i toppen Endret 28. februar 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
foorex Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Går det fint hvis jeg velger å sette opp til litt lett jogging rundt gymhallen, og kanskje stoppe opp i 15-20sek noen ganger midt i øvelsen og gjør de forskjellige øvelsene jeg gikk inn på ovenfor? Altså hele oppvarmingen er basert på lett jogging, men så drar jeg disse styrkeøvelsene inn joggingen? Noe bra musikk du anbefaler? Endret 28. februar 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tja, kan jo gjøre det, men er vel best og kanskje ta løping som oppvarming, og når du blåser en gang i ei fløyte så så legger de seg på magen, 2 ganger er ryggen ;)bare å være kreativ med det... grei oppvarming, så slipper man og bare løpe hele tiden, det er boooring synts ihvertfall jeg musikk ja, Rap og/eller techni/trance pleier og funke Lenke til kommentar
foorex Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Ja løping skal det også bli noe av Begynner lett og bygger intensitet opp t.o.m det 10min. også lar jeg intensiteten synke ned. I og med at vi er 6 stk. så tar hver person 2.5 minutt hver (2.5*6=15). En person begynner, også overtar bare nestemann uten at noe trenger å stoppe opp. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 null stress, lykke til med økta da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå