Kazooo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har nå fått to purringer på NRK-lisensen. Jeg synes det er en tullete avgift, og som student har jeg aldri råd til å betale. Hva skjer hvis jeg ikke betaler? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vel, i teorien så kan det vel skje det samme som om du ikke betaler de andre regningene dine(inkasso osv?) Men når det er sagt, så hadde jeg aldri kommet til å betalt nrk lisensen, spessielt ikke nå som de stenger av det analoge nettet! Lenke til kommentar
gorber Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Inkasso og deretter Statens Innkrevingssentral. Jeg er student og har råd til den, så unnskyldningen din holder ikke vann. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du kan jo selvfølgelig ta en spansk en og si at du som student bor på hybel og ikke har plass til TV'n. Derfor har du kastet den, eller gitt den bort til noen andre i slekta. Kjøpte selv TV og parabol i mitt navn (får gode priser i mitt navn), men sa at fadern skulle bruke alt til hytta si og derfor var det han som hadde det. Slapp lisens med en gang. Gjelder bare å ha en troverdig historie. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sjekk denne tråden: Diskusjon om/rundt NRK-lisens Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sorry, men har du får til et Nikon D80 DSLR med noen linser burde ikke tv-lisensen være et problem hvis du vil se tv. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hehe.. Ikke bare D80, men Samsung 42" pc og Xbox. Stop whining Endret 1. mars 2008 av gorber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå