DataFjotten Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei:) Jobber til daglig som elektriker. Så har jeg tenkt litt på mulighetene for å jobbe i nordsjøen. Hva er det jeg eventuelt trenger for å være kvalifisert til å jobbe i nordsjøen som elektriker? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 faren min er det, trur ikke du trenger noe ekstra enn en del sikkerhetskurs, det største selskapet er vell Fabricom, er vell bare å søke. Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tok kurset for 12 år siden, men ligte ikke å være ute. Kurset er jo mye mindre nå, men man må ha helikoptervelt og endel krever stuplivbåt. Slik som arbeidsmarkede er nå betaler de fleste firma gladelig det det måtte koste for å kurse deg. Vi har flerne "elendige" lærlinger som har gjort dette når de ikke fikk fortsette etter lære. Jeg synes du skal hoppe i det, i stede for å trege på at du ikke prøvde. Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som har noe form for samleside hvor man kan se jobber offshore foresten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå