Salt kjeks Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hei Har tenkt å kjøpe denne tven: Panasonic TX-32LXD700 Skal ha den på hytta, så vil ikke ha noe større, men liker god bildekvalitet. På søndag kostet den ca 10200, og i går kostet den rundt 14 000. I dag noe lavere igjen. Snakker om laveste pris (prisene i prisguiden henger ikke helt med i svingene). Jeg bare ble litt nysjerrig... er det vanlig at tver øker med 2000 kr over natten? Det skjedde fra mandag til tirsdag Og er denne et godt valg? Skal bruke den til tv, film ps3, og trenger svingbar fot. Endret 28. februar 2008 av grizzlyx Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Den så forferderlig dyr ut i forhold til hva du får igjen! Hadde jeg hatt 10-12000 å bruke på tv så hadde jeg ikke kjøpt noe mindre enn en 40" ihvertfall! Eventuelt kjøpt 2x https://prisguiden.no/product.php?productId=84100 som jeg mener er MYE mere tv for pengene Edit: så du ville ha svingbar fot, men det kan være det lønner seg å kjøpe sånn "plate" du setter tv'n på som er svingbar (jeg mener ihvertfall at noe sånt finnes) Endret 28. februar 2008 av daruu Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Men som jeg sa så skal det være til hytta, og da er det upraktisk med skjerm større enn 32". Det er rett og slett ikke en stor stue, og vi blir ikke sittende så langt fra skjermen. Har du forresten sett forskjellen mellom tvene? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjøp deg en Sony 32" S3000.. koster 6500kr på deal.no, og 7000kr på siba.. den tv'en har utrolig bra bilde =) Prisene på de fleste Sony tv'er blir nå visstnok dumpa pga nye modeller som kommer i Mai! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Men som jeg sa så skal det være til hytta, og da er det upraktisk med skjerm større enn 32". Det er rett og slett ikke en stor stue, og vi blir ikke sittende så langt fra skjermen. Har du forresten sett forskjellen mellom tvene? Allikevel ville jeg ikke kjøpt den pga du betaler forferderlig mye motfor det du får igjen Nei jeg har ikke sett den, men jeg har selv en sånn tatung og jeg tviler sterkt på at panasonicen er såpass mye bedre at det kan lønne seg å betale dobbelt så mye for den! Sjekk litt i tatung tråden så ser du at det er mange som er fornøyd med den ihvertfall Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Kjøpte Panasonicen likevel jeg Utrolig bra kvalitet på både bilde og lyd. Skal bruke den som radio også så da er lyden også viktig. Kostet en del til å være 32, men fikk mye for de pengene mener jeg Lenke til kommentar
kong_xsnack Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 God tv det. Ikke feil hvis du har pengene, og mye tryggere enn Tatung.. Anbefaler deg til å passe på volumet når du bruker den til radio, kjedelig med defekt høyttaler i en tv. Personlig ville jeg gått til innkjøp for å være på den sikre siden.. snakker av erfaring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå