ClearBlueNight Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har en Mac (OS X) og PC (Win XP). Har forbundet dem med en krysset nettverkskabel. Men det skjer ikke akkurat noe automatisk, og dermed er en amatør som meg hjelpesløs... åssen får jeg delt filer??? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Tja, du kan jo bruke FTP. Det finnes også et program til OSX med samme funksjonalitet som fildelings saken i Windows. Lenke til kommentar
cisbre Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Heisan. Gjorde du som jeg foreslo forrige gang du spurte? Gi tilgang for win brukere på macen og dele mappene i XP.... XP maskinen finner du ved å bruke "connect to server" funksjonen og velge riktig workgroup. -F- Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har en iBook og en pc sjøl også.Er ikke helt sikker men,MÅ ikke man ha et program for å kunne dele filer mellom pc og MAC?Prøvde engang et program som heter DAVE.Funka bare delvis hos meg ihvertfall.Det var for ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå