Gå til innhold

Heroes: Sesong 2, noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Jeg så de tre fire forste episodene i sesong 2 før jeg ga opp. Er resten av sesongen noe å satse på?

Er den lik sesong 2 av Lost (altså bare de første og siste episodene er verdt å se)?

Eller skal jeg bare avvente denne avgjørelsen til jeg vet hvordan sesong 3 utvikler seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så de tre fire forste episodene i sesong 2 før jeg ga opp. Er resten av sesongen noe å satse på?

Er den lik sesong 2 av Lost (altså bare de første og siste episodene er verdt å se)?

Eller skal jeg bare avvente denne avgjørelsen til jeg vet hvordan sesong 3 utvikler seg?

Jeg anbefaler så absolutt at du ser også resten av sesong 2...husker også for min del at de første episodene var litt døve, men de tar seg så absolutt opp imot slutten...og det beste er jo å få med seg det meste...

Men er du smart, og ikke er nødt til å se resten av episodene med en gang, så bør du lage en egen plan som gjør at ventetiden på sesong 3 blir kortere..fordi sesong 3 kommer ikke før mandag 8 september i USA..og ved å se 1 episode eller noe sånt så har du ihvertfall en episode til å se uken deretter..helt til du har sett alle 11 episodene..da har du ihvertfall kortet ned ventetiden litt...Så jeg anbefaler deg å se alt:)

Ok etter hva jeg har hørt skal sesong 3 "villains" bli kanonbra og mye spenning er ivente...!

Lenke til kommentar
Vurderer å starte igjen, men husker ikke helt hviken episode jeg avsluttet med.

Siste episoden var den med:

Giftdrapssøskenene var på flukt i en bil og plukket opp Sylar. Han oppdaget at de var "mutanter" og skulle til å drepe de.

Begynn fra starten og se hele sesong 2 du. :) Den tar seg opp etterhvert, imo.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-77do0b

Fikk omsider sett ferdig hele sesong2, men endte opp med å være skuffet over hvordan den endte. Har vel mye med streiken som foregikk i USA den tia og at de måtte peise ivei en avsluttning. Men uansett viktig å få med seg S2. Interessant og oppbyggende, men raser desverre mot slutten som sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...