imfrommanndame Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) ... så bruk dem vel! Hei Fattern har fått ny jobb, og må skaffe seg ny mobil. Jobben er inspektør i sjøfartsdirektoratet, mao staten. Det er jobben som betaler, og dermed er det dine penger som skal benyttes, så ikkje sløs dem bort på fjas! Viktige egenskaper: Stor skjerm"Alle" trådløse muligheterKamera med høyoppløselig bilde og god kvalitetSolid chassisGode taster Dette er alt jeg vet at den må ha, men så lenge den har de egenskapene og er av god kvalitet, passer den nok fint! Prisen er ikke veldig relevant. MVH eguliano fra hw Endret 28. februar 2008 av Jævlaidiot Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Skal sjekke opp den, andre? Hadde jeg sjekket produsenters nettsider for info, så hadde jeg aldri spurt her. Det er deres meninger og erfaringer jeg er ute etter. Endret 28. februar 2008 av Jævlaidiot Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 http://www.nseries.com/index.html Der kan du se mange nokia telefoner med de fleste funksjoner Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jegh som skal betale for den?? nokia 1200 uten tvil... nokia n95 er jo en veldig god telefon... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 N95 8GB ville jeg valgt. Større skjerm og bedre taster enn N82 Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kan få min gamle Siemens C65 Mitt bidrag til de som skal holde kontroll på oss ute på det store blå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå