Sinnapels Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Heisann! Bare sånn lynkjappt spørsmål. Har handla på ebay nå, så lurte på om "Cash on pickup" er det samme som oppkrav? Må vite dette 100% sikkert. Altså at jeg ikke betaler før jeg er på postkontoret å skal hente pakka. På forhånd, takk.. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Høres vel mer ut som om du har kjøpt noe hvor du kan betale kontant ved henting av varen, dvs. at du fysisk oppsøker selgeren. Det er *høyst* uvanlig at noen som selger på eBay tilbyr noen som helst form for "postoppkrav". Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Oi... Såpass ja. Det var jo uheldig da. Lenke til kommentar
nistemann Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Oi... Såpass ja. Det var jo uheldig da. COD - "Cash on Delivery" - er vel den engelske betegnelsen på postoppkrav. Men, regner med at det verken er billig eller lett å få til (om mulig) fra utlandet og inn til norge. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Oppkrav via eBay kan du glemme. I likhet med de tidligere innleggene har jeg aldri hørt om det. Vanligvis er PayPal eneste mulighet ved kjøp utover landegrensene. Kan du ikke bruke det, vil jeg anta du vil få negativt feedback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå