ostov Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg måtte bytte over for 2dager siden, men viste ikke det. Gjorde det nettop. Det som skjedde var at telefonen kunne ikke koble opp mot onecall (fant ikke) Så den kobla heller opp mot NetCom. Nå er jeg like langt. hehehe Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Mitt nye SIM-kort (har faktura-abonnement) ble aktivert i dag morges. Det har fungert helt fint. Leste også på One Calls hjemmside at problemet med meldinger var løst. Har ikke sjekket dekning så mye, men hjemme og på jobb er det omtrent det samme som før. Det vil si meget bra hjemme, og middels til under middels på jobb. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Satte akkurat i mitt 2 måneders forsinka sim-kort fra Onecall (aktivisering kl. 06 idag tidlig ifg. medfølgende brev) --------> "No service". sier iphone'n min - Jeg lærer vel aldri, når noe virker for billig til å være sant...så er det gjerne det Lenke til kommentar
MOBBEN Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Fikk svar på mail fra onecall fredag med beklagelse for sein tilbakemelding. Nytt simkort kom lørdag (onecall uten U1). Nå fungerer alt som før. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bortsett fra at 3G nå er borte, har alt fungert fint med One Call siden jeg satte i det nye kortet torsdag morgen. Som MOBBEN bemerker, er nå U1 etter Onecall borte i displayet. Filla: Når det gjelder One Call, synes jeg de gir god valuta for pengene. At dette er for godt til å være sant, synes jeg ikke stemmer. Det er selvfølgelig ille for deg at du ikke får det til å fungere. Om det skyldes telefonen eller sim-kortet kan kanskje One Call kundeservice eller noen her på forumet svare på. Jeg har hatt One Call siden august i fjor, og det har fungert helt flott. Den eneste virkelige forskjellen jeg har merket, er definitivt lavere telefonregninger . Og det var nettopp det som fikk meg til å velge One Call. Før One Call brukte jeg Telenor Mobil. Ikke noe å si på dem, men ut fra mitt behov, sparer jeg så det monner ved å bruke One Call. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg satt i det nye SIM-kortet fra One Call i dag, men det er kun plass til 50-SIM-numre! Det forrige SIM-kortet hadde plass til 250... Får vel sende en epost til One Call. Tar vel over 14-dager før jeg får noe svar fra dem. Mitt har plass til 200 SIM-nummer, fikk det nettopp. Snodig at det er så lite plass på ditt? Lenke til kommentar
toofan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg satt i det nye SIM-kortet fra One Call i dag, men det er kun plass til 50-SIM-numre! Det forrige SIM-kortet hadde plass til 250... Får vel sende en epost til One Call. Tar vel over 14-dager før jeg får noe svar fra dem. Mitt har plass til 200 SIM-nummer, fikk det nettopp. Snodig at det er så lite plass på ditt? dama mi fikk også simkort med kun plass til 50 kontakter. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har fått dårlig erfaring på support fra onecall i denne bytteperioden... Jeg fikk ei sms den 01.04, en påminnelse om byttet.. Siden jeg enda ikke har sett noe til simkortet, så sentde jeg en epost til epostadressen som var oppgitt i meldinga. Regnet med at den kom tidsnokk. Onsdag(?) den kom, jeg ble fri for dekning. Jeg tengte "FAEN, hva gjør jeg nå, den kommer sikkert i morgen"... Torsdag, ringte jeg og spurte om den var sendt. Nei det hadde de gjort for lenge siden. Men di skulle sende på nytt fredagsmorgen, slik at jeg hadde det på lørdag. Men neida, den kom ikke. Er en elektriker som ingen får tak i uten mobil, så det passer meg dårlig. Jeg tengte "jaja, den kommer på mandag" Mandag: Ingen simkort i posten *sukk* Tirsdag: Ingen simkort i posten *sukk* (i dag) Så jeg ringer support, halvtime i kø. Så sier de at de ikke har sendt kortet, og at det ikke er registrert i systemet at de skulle jøre det. Mannen i telefonen låvet og sende simkortet med en gang, slik at jeg har det i morgen. Jeg er lei og ha problemer med å få tak i folk på jobb. Kommer ikke kortet i morgen/overimorgen. Så er det mulig de har en kunde mindere... MEGET dårlig av onecall!!! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skjønner ikke at folk tørr å bruke onecall som jobbtelefon. Altfor riski, spørr du meg. Det eneste som hjelper da er operatører som tilbyr nye simkort i butikk! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Er du avhengig av mobiltelefon i jobb så SKAL arbeidsgiver dekke dette. Noe annet er useriøst spør du meg. Har kontorjobb med fast kontorsted så slipper mobil. Sjefen sier at når du er ferdig på jobb er du ferdig. Da skal ingen ringe deg bortsett fra krisesituasjoner (Da snakker vi katastrofer) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde vert best med jobbtelefon. Men orker ikke å mase så mye. Er nøtt å være tiljengelig hele tiden uansett. Tar man med seg arbeidstelefon hjem, så må man skatte på det, og det er mindre økonomisk enn å bruke egen tlf på jobb... Jobber som elektriker, skjer det noe så må man ut. Fikk simkort i dag, men fikk ingen pinkode. Ringte kundeservice, de sendte pin og puk på mail da.... Får håpe sjefen føler seg mere presset til og skaffe jobbtelefon etter dette. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hadde vert best med jobbtelefon. Men orker ikke å mase så mye. Er nøtt å være tiljengelig hele tiden uansett. Tar man med seg arbeidstelefon hjem, så må man skatte på det, og det er mindre økonomisk enn å bruke egen tlf på jobb... Jobber som elektriker, skjer det noe så må man ut. Fikk simkort i dag, men fikk ingen pinkode. Ringte kundeservice, de sendte pin og puk på mail da.... Får håpe sjefen føler seg mere presset til og skaffe jobbtelefon etter dette. Og du må punge ut til Kristin H! Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bortsett fra at 3G nå er borte, har alt fungert fint med One Call siden jeg satte i det nye kortet torsdag morgen. Som MOBBEN bemerker, er nå U1 etter Onecall borte i displayet. ...........Jeg har fremdeles U 1 i displayet etter kortskifte så hva vet dere om dette U1 navnet - har det noe å si i forhold til nettverket ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå