kloningen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 @Thomas-T 93: Jeg lukter skikkelig fanboy her:) SLI-certified er bare piss, har ikke noe å si.. Oh I know ^^ Hahaha, til og med kabinettet er SLi Certified (Dummeste jeg har hørt) XD Er et Antec 900 , BTW. Jepps, er vel egentlig ikke fanboy, første Intel og nVidia PC-en jeg skal ha. (Før gikk det AMD og ATi) Men bare elsker nVidia.. Kjører Stiiiil ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 @Thomas-T 93: Jeg lukter skikkelig fanboy her:) SLI-certified er bare piss, har ikke noe å si.. ThomasT-93 har stil. Ikke uviktig for de som skal ta seg ut vøt.. Og det er ikke rett å si ata SLI-certified er "bare piss". Prøv med noen brikker som er SLI-certified vs noen som ikke er det, og du vil se at det faktisk kan være en liten forskjell. Har testet med ulike dual-kit til mitt "gamle" P5N-E SLI. OCZ "SLI-ready" ga helt klart best resultat, og Bios "oppdaget" disse med rette timings (inkludert 1T). Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 hehe.. Jeg har lest litt på det og det står ofte at det ikke er noe mer "guff", du har nå testet det... Men hva testet du opp imot? (hvilke specs på sli/andre og hvilket test prog.?) Og det at de oppdager dem i bios er nå ikke så über bra, vet nå at det vanligvis ikke skjer - men det er jo bare å trykke noen knapper så funker det.. Men for all del det merket der er jo Alfa og Omega - En sitter jo å stirrer inn i kabinettet hele tiden Lenke til kommentar
ChristianHA Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 E8400 på lager hos netshop nå. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=97663 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg blir bare mer og mer skuffa når jeg ser at antallet E8400 synker hos Amentio uten at jeg har fått noe i posten Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Yay, E8400 selger som varmt hvetebrød hos komplett! De fikk 100stk overigår, solgte ut alle, nå har de 100 nye Passer ypperlig, konfen er jo om 3 dager Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fikk min ifra Amentio i dag Er den medfølgende vifta noe å bruke? Har to tuber med kjølepasta + den som følger med prosessoren, så kommer til å teste vifta som følger med uansett. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Når bestilte du fra Amentio Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 For evigheter siden. Sikkert 3-4 uker. Greia er at de ikke hadde den på lager en god stund, og da byttet jeg til versjonen uten vifte. Den versjonen uten vifte kostet selvfølgelig mer enn den jeg egentlig hadde bestilt, så jeg måtte betale 250kr til før de sendte den til meg. Nå viste det seg derimot at de fikk inn noen av de med medfølgende vifte, og da sendte de den til meg for noen dager siden. Så om du skjønner hva jeg skriver, som jeg innser kan være litt rotete, så har jeg ventet lenge, men pga meg selv. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hehe, ok. Klarer ikke å skjønne hvorfor den uten vifte skal være dyrere enn den med.. Edit: Bestilte 18.april jeg da. Endret 8. mai 2008 av Zedneek Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nei si det. Forresten, jeg ville nok bytta vifte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fordi etterspørselen på den tiden (fremdeles?) er såpass høy, at de kan Når de ikke hadde den med vifte så skøt prisen i været på den uten vifte, rett og slett fordi det var den versjonen de hadde, og det var den versjonen de solgte som fy. Nå er den versjonen med vifte dyrere enn den uten igjen. Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er forskjellen på http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:10501510 og http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1821707 ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Den øverste av de du linker til har ikke med vifte. Det har den under. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 fikk min E8400 i posten i dag!! WOOHOO!! originalvifta ble bare liggende i esken da, og blir nok aldri tatt i bruk stakkar.. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Min ligger stuva bort enn plass ! ^^ Kanskje jeg skal ta å se hvor mye volt jeg kan kjøre i den ! Glemte det! Gratulerer ;] Endret 8. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bare jeg som ikke har fått min? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vet dette er noe off topic, men å poste det på overklokking av RAM hvor det bare er 1 post ble litt teit. Anyway, here i go: Når jeg prøver å klokke rammen, så får jeg denne feil meldingen: Cpuen ser ut til å være stabil etter 2 timer på prime. Noen forslag til hva jeg skal gjøre med RAMen for å få den stabil ? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du bør først kjøre prime small fft i 6-8 timer,med minnet uklokket og slappe timings,for å være sikker på at cpu er stabil. Hvis du har kjørt prime small fft i kun to timer,vet du ikke om det er cpu eller minnet som feiler på bildet. Men la oss si at cpu er stabil.Øk NB spenning litt og litt til det ikke feiler i prime blend.Da bør du kjøre 4-8 timer Blend uten feil minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå