Gå til innhold

E8400 i Norge ?


BrorBsd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk akkurat pakka i posten til stor skuffelse... kjøleren var der, men ingen prosessor :(

 

Hvorfor sender de ikke alt i samme pakke? :S

 

Amentio har jo flere leverandører, Norek hadde kjøleren, mens ett eller annet i Trondheim hadde CPU'en. Min er på vei fra Trondheim nå :)

 

EDIT: Fett! Den er i Sarpsborg nå, så da får jeg kanskje satt CPUen i hovedkortet mitt og satt på kjøleren samt å satt i rammen i hovedkortet etterpå :D Mangler fortsatt kabinett, harddisk, DVD, skjerm osv.

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Har snakket med Amentio, og de mente at alle de har på lager av den bulk versjonen er batch : Q750A219

Og ifølge det jeg har lest så er de fleste Q750A ganske overklokkvenlige, får bare håpe det stemmer!

 

Dette kan jeg bekrefte :D Hentet nettopp CPU'en min på posten! :)

Yes, du får legge noen occ resultater da hvis du har tid. Får ikke min før imorgen eller mandag. :(

Lenke til kommentar
Fikk akkurat pakka i posten til stor skuffelse... kjøleren var der, men ingen prosessor :(

 

Hvorfor sender de ikke alt i samme pakke? :S

 

Amentio har jo flere leverandører, Norek hadde kjøleren, mens ett eller annet i Trondheim hadde CPU'en. Min er på vei fra Trondheim nå :)

 

EDIT: Fett! Den er i Sarpsborg nå, så da får jeg kanskje satt CPUen i hovedkortet mitt og satt på kjøleren samt å satt i rammen i hovedkortet etterpå :D Mangler fortsatt kabinett, harddisk, DVD, skjerm osv.

 

jeg håper inderlig jeg får CPUen i morra, siden den er i sarpsborg nå, og kjøleren tok en dag fra sarpsborg til meg :)

Lenke til kommentar

Jepp, skal teste meg litt på OC på denne, hvis kjøleren er god nok da. Hvor langt syns dere at jeg burte gå? Har ikke tenkt til å overklokke så det er sjans for at den blir ødelagt. Kjøler på Scythe Katana 2 luft kjøler, så er begrenset hvor mye jeg kan overklokke.

 

Men, jeg får ikke pcen min komplett før starten av neste uke, så det kan hende at en av dere 2 får testet deres før meg :p

Lenke til kommentar
Jepp, skal teste meg litt på OC på denne, hvis kjøleren er god nok da. Hvor langt syns dere at jeg burte gå? Har ikke tenkt til å overklokke så det er sjans for at den blir ødelagt. Kjøler på Scythe Katana 2 luft kjøler, så er begrenset hvor mye jeg kan overklokke.

 

Men, jeg får ikke pcen min komplett før starten av neste uke, så det kan hende at en av dere 2 får testet deres før meg :p

 

skal prøve 4ghz ihvertfall, har en kraftig kjøler ;) Zalman 9700 LED :)

Lenke til kommentar
Hvor langt syns dere at jeg burte gå? Har ikke tenkt til å overklokke så det er sjans for at den blir ødelagt.

 

4GHz/450fsb er null problem vis du har en helt grei cpu kjøler, og ikke går får langt på V-core.

Og går du ikke over 450/1800fps så skal du litt til at du ødelgger noe, VIS du har bra chipset kjøler! Og god luftgjennomstrømning...

 

Har selv kverka et Asus P5N-E Sli får et par dager siden...(Den gjorde 4ghz lett på x9)

Hadde kun på truekjøler med en vifte, og chipset kjøler hadde ingen vifte :p

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nice, gleder meg til å se noen resultater.

 

Du (med flere) er veldig seint ute. :)

 

Fra og med denne siden i tråden om 45nm kan man se noen resultater.

Og det er nok av andre på xtremesystems.org.

4.0Ghz++ mer eller mindre stabilt på mer eller mindre "fornuftig" VCore er normen for E8n00.

Lenke til kommentar
Nice, gleder meg til å se noen resultater.

 

Du (med flere) er veldig seint ute. :)

 

Fra og med denne siden i tråden om 45nm kan man se noen resultater.

Og det er nok av andre på xtremesystems.org.

4.0Ghz++ mer eller mindre stabilt på mer eller mindre "fornuftig" VCore er normen for E8n00.

 

Jeg tenker på resultater fra folk her på diskusjon.no, og jeg var ikke klar over at dere foretok dere slikt i 45 nm tråden :)

Lenke til kommentar
Venter på min E8400 fra komplett.no og lurer på om jeg skal bite i det sure eplet og bestille fra amentio som visstnok skal ha på lager.. Har hørt mye tull om amentio og lurer på om det er flere som har bestilt derfra?

 

fikk min i dag, kjempe fornøyd :) Q750A som vistnok er klokkevennlig, så løp og kjøp :)

 

Sitter nå å brenner Image fil til Vista Ultimate 64 bit så skal det testes :D

Lenke til kommentar
Jeg har fått en Q802A492, som, etter hva jeg har fått med meg, ikke er så god å klokke med. Noen andre her som har fått den? Kjøpte den på netshop for et par uker siden.

Jeg og en annen her på forumet (vargtass) fikk den fra netshop, han solgte den og jeg tok angrefrist på den. Den var ikke så bra å overklokke med for å si det sånn, men hvis du ikke må ha 4ghz som overklokk så er den sikkert grei å ha.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...