Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyd på Acer Aspire 5920G

Anbefalte innlegg

Hei, nå har ikke jeg lest gjennom så mange temaer her på denne siden og sjekke om noen andre har hatt det samme problemet. Så derfor ber jeg om unnskyldning hvis jeg poster enda et nytt tema og samme problem.

jeg har nettopp kjøpt meg en Acer Aspire 5920G men har litt problemer med lyden. Jeg hører ingenting. Jeg har satt opp lyden på fult og gått inn på kontrollpanel og fiksa litt på innstillinger der også men jeg hører ingenting. Men hvis jeg trykker på test lyden så kommer det lyd. Men hvis jeg hører på musikk eller ser video så kommer det ikke lyd. Har noen hatt det samme problmet og kan hjelpe meg med det?

Takk på forhånd!

Hilsen Ibrar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, hvilket OS har du da?

To mulige svar: Det ene er at det som er satt som avspiller device i kontrollpanelet ikke er riktig, det andre er at det formatet du spiller av i, sannsynligvis Wave, ikke har lyden påslått (står på Mute). Jeg hår utfra at du har sjekket at driverne er i orden i device manager.

Endret av substeve
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du må kanskje sette på riktig avspillingsenhet. Der skal "høyttalere" brukes som standard.

For å finne avspillingsenhet:

- Høyreklikk på høyttaler ikonet nede til venstre

- Velg avspillingsenheter

- Marker "Høyttalere"

- Trykk "Bruk standard"

Merk: Du må slå av programmet du spiller av lyden med før eller etter du gjør dette. Hvis ikke hører du ikke lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...