Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Should I go for it?


Gjest gjeeest

Anbefalte innlegg

Gjest gjeeest

Hallo!'

 

Ble kjent med ei jente i høst og vi fikk etterhvert veldig god kontakt. Vi hang sammen så og si hele skoledagen. Grusomt mange sms-er ble sendt da vi ikke var sammen. Og jeg overnattet hos henne et par ganger (skjedde ikke noe :p )... så ja... Men plutselig en dag så tok all kontakten slutt. Hun sa knapt nok "hei" da vi så hverandre. Og sms-ene..?? De få gangene jeg prøvde å få litt kontakt var språket helt annerledes og alt var...bare.... rart!

 

Så nå snakker vi bare såvidt sammen hvis vi tilfeldigvis henger med de samme folka, eller blir satt sammen i prosjekter på skolen.

 

Jeg har skikkelig lyst til å spørre henne om hva som har skjedd, men "tørr" ikke fordi jeg er redd at denne lille kontakten vi har blir borte - med tanke på at vi går i samme klasse.

Plager meg skikkelig å ikke vite hva som egentlig har skjedd... Men allikevel er jeg usikker på om det er et lurt sjakk-trekk fra min side.

 

Should I go for it? :p

 

Sikkert litt rotete innlegg men.... SPør hvis det er no :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjeeest

@ Blåbær: rart det ikke skjedde før, har jo virka som hun virka interessert lenge før det skjedde...

 

@ Tsm-21: sant så sant... men siden vi "deler" (haha, for et uttrykk) venninne, så kan det bli litt problematisk... Men skitt au!! Jeg spør :)

 

huff... lenge til Mandag nå, kjennesdet ut som..

Lenke til kommentar
Gjest gjeeest
En ting som kan være grunnen til at hun plutselig kuttet ut sånn, kan være at hun kanskje hørte noen rykter som satte deg i et dårlig lys. Det er ikke mye som skal til.

 

Bare gjetning fra min side.

 

 

...det er faktisk ingen dårlig ide - selvom jeg gjerne skulle visst hvaslags rykter det evt. er snakk om :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...