sxxxe83 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Fant fort ut at noe ikke helt var som det skulle være, så jeg fiksa det sånn at du i Nero kan se hvilken hastighet brennern egentlig brenner på.. Og da sto det 10x, hoppet opp til 12, til slutt 16x.. Men det er jo enda langt unna 24x som den egentlig skal brenner på... Har nyeste version av nero, easy cd creator 5.. Prøvde clonecd og samme resultat, xp home edition, ntfs fil system... Så jeg bestemte meg for å partisjonere fat32 og formatere pg legge inn xp pro.. men har samme problem enda. Det funker ikke prøvd med mange "MERKE" cd`r.. Kan det være brennern det rett og slett er noe galt med.. Som kanskje f.eks at de har prøvd å lurt med på dell... ?? Mvh Torgeir Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Søk i forumet, er flere tråder om dette fra før. Er ikke noe galt med brenneren din, dette er et kjent problem med brennere på i8200 og 4150.. (flere forskjellige brennere som oppfører seg ulikt..) Det som skjer er at hastigheten avhenger av platene du brenner på, prøv deg frem med ulike merker eller finn/vent på ny firmware..) Verbatim er de tryggeste platene hvis du må ha full hastighet. Uansett brenner ikke en brenner med samme hastighet hele tiden, den oppnår som regel full hastighet mot slutten av plata slik du beskriver, så det er ikke noen feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå