Efreet Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) sku oppdatera ei veninna sin iPod. men den blir ikkje tatt imot av pcen min. har ein prikk lik iPod frå før av, og den virker uten problem med itunes og alt. Men denne får eg opp at eg må innstalera drivarar, eg gjer det på windows sine nettsider og masse slikt, men det funker absolutt ikkje, pcen finner ikkje iPoden. Kva kan det vera som er galt? Finner ingen løysningar, takkar for all hjelp. Download updates for Windows Vista When you receive this problem report, it typically means that you've had a problem installing the drivers for a new hardware device on Windows Vista. Solution -------------------------------------------------------------------------------- To solve this problem, go online to download and install an update from the Microsoft Download Center website. Endret 28. februar 2008 av Efreet Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 nokon som veit kva som gjer at den 1 iPoden ikkje vil kopla seg til og har driverproblemer og dei 2 andre ikkje har det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå