bo1e Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg lurer på å kjøpe en bil som ikke går og som ikke har skilter. Hvilke muligheter har jeg når jeg skal frakte bilen fra selger til meg? NAF skal jo stille opp og frakte til nærmeste verksted eller noe sånt, men gjør de det hvis bilen ikke har skilter og det ikke er et problem som har oppstått der og da? Hvor streng er de på hvor de frakter bilen? Hvis jeg har en avtale med et annet verksted enn det som er absolutt nærmest? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hvis bilen går ville jeg skaffet prøveskilter Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Girkassen er gåen så bilen går ikke for egen maskin. Har forstått det sånn at hvis man skal taue bilen så må det være prøveskilter på også? Tenkte da at NAF kanskje kunne flytte på den for meg, siden jeg er NAF-medlem og de har en sånn avtale om denslags. Lenke til kommentar
O_K Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Girkassen er gåen så bilen går ikke for egen maskin. Har forstått det sånn at hvis man skal taue bilen så må det være prøveskilter på også? Tenkte da at NAF kanskje kunne flytte på den for meg, siden jeg er NAF-medlem og de har en sånn avtale om denslags. Tror ikke sånn type service er inkludert i vanlig medlemsskap, men hvis du ikke har ringt dem ned med tidligere hennvenelser så kan det jo kanskje hende at du får en gunstig pris, eventuellt at de kan ta det på "vei tilbake" fra en annen jobb hvis du er litt fleksibel på tidspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå