Fløffi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har fått flere små hakk i ruta etter steinsprang. Prøver å holde avstand, men hjelper lite når idioter hiver seg inn i fila di rett forran nesa di ok til saken; Hvem reparerer? Bor i Oslo. Vil helst ta det på kveldstid. Har kasko i If, så skulle være gratis å få fiksa.. =) (ikke bytte bare fikse) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Å ta det på kveldstid, snakker du da om å faktisk ta det på kveldstid fordi det passer, eller om å ta det "svart"? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Å ta det på kveldstid, snakker du da om å faktisk ta det på kveldstid fordi det passer, eller om å ta det "svart"? Det er vel liten vits å ta sånt under bordet når forsikringen hans dekker det, enig? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Klarte av en ellerannen merkelig grunn å overse det som stod om forsikring.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Her jeg bor (i Ski) står de av og til i parkeringshuset på senteret og fikser slikt, gjerne på kvelden, mens du handler. Perfekt! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Her jeg bor (i Ski) står de av og til i parkeringshuset på senteret og fikser slikt, gjerne på kvelden, mens du handler. Perfekt! De har samme opplegg på Sandvika Storsenter tror jeg. Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Nei nei, ikke svart, bare etter arbeidstid Hørte jeg noen si kjøpesenter? (kan bli en dyr affære skjønner jeg). Så sannelig, http://www.sandvikastorsenter.no/bilpleie Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå