Bebeluv Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Men nå er da Prologue mer enn bare en demo! You make me sick Dessuten er det ingen som tvinger folk til å kjøpe denne bundlen. Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Men nå er da Prologue mer enn bare en demo! You make me sick Dessuten er det ingen som tvinger folk til å kjøpe denne bundlen. Ok, et halv ferdig spill da. Synes ikke det endrer saken særlig. Og hvor går liksom grensen på hva man ikke får kalle en demo? At man får spille mer enn 1 time? Mer enn 2 baner? Blir for tullete. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Men nå er da Prologue mer enn bare en demo! You make me sick Dessuten er det ingen som tvinger folk til å kjøpe denne bundlen. Ok, et halv ferdig spill da. Synes ikke det endrer saken særlig. Og hvor går liksom grensen på hva man ikke får kalle en demo? At man får spille mer enn 1 time? Mer enn 2 baner? Blir for tullete. Når det er mange 10tals timer med gameplay og selges i butikken så tror jeg vi passerte demo for LENGE siden! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Saken er den at GT5 Prologue er det aller beste bilspillet på ps3(etter min oppfatning) selv om det bare er en brøkdel av GT5 Så jeg vil tro at de aller fleste som kjøper den bundelen blir godt fornøyd Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ok, et halv ferdig spill da. Synes ikke det endrer saken særlig. Og hvor går liksom grensen på hva man ikke får kalle en demo? At man får spille mer enn 1 time? Mer enn 2 baner? Blir for tullete. Det finnes til og med en demo av GT5P, så jeg tror ikke vi skal kalle det en demo. Det er et ganske så stort spill. Større enn mange andre fullverdige spill. Når det selges i butikken så tror jeg vi har passert demo for lenge siden. Kan hvertfall ikke sammenlignes med at MS hadde bundla med forza 2 demo. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Støtter opp under alle som sier at det ikke er demo. Det er 5 baner og tror det er 40 forskjellige biler og man kan spille online. Er jo bare en brøkdel av hva GT5 blir, men at man kan spille online pluss at det er respektable 5 baner (man kan sikkert kjøre begge retninger) gjør at dette blir mer enn en demo. Overrasker meg ikke om vi får nedlastbare baner/biler etterhvert heller. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Håper de kommer til Norge også. Nå er jeg PlayStation-løs med 10-talls Blu-ray filmer og noen spill. Edit: Jeg vil ha hvit PS3 Endret 29. februar 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vurderer og selge 60GB og kjøpe meg en hvit jeg å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå