Gå til innhold

Nye PS3-bundles til Europa

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men nå er da Prologue mer enn bare en demo! You make me sick :sick: Dessuten er det ingen som tvinger folk til å kjøpe denne bundlen.

Ok, et halv ferdig spill da. Synes ikke det endrer saken særlig. Og hvor går liksom grensen på hva man ikke får kalle en demo? At man får spille mer enn 1 time? Mer enn 2 baner?

Blir for tullete.

Lenke til kommentar
Men nå er da Prologue mer enn bare en demo! You make me sick :sick: Dessuten er det ingen som tvinger folk til å kjøpe denne bundlen.

Ok, et halv ferdig spill da. Synes ikke det endrer saken særlig. Og hvor går liksom grensen på hva man ikke får kalle en demo? At man får spille mer enn 1 time? Mer enn 2 baner?

Blir for tullete.

Når det er mange 10tals timer med gameplay og selges i butikken så tror jeg vi passerte demo for LENGE siden!

Lenke til kommentar

Blir for tullete.

Det finnes til og med en demo av GT5P, så jeg tror ikke vi skal kalle det en demo. Det er et ganske så stort spill. Større enn mange andre fullverdige spill. Når det selges i butikken så tror jeg vi har passert demo for lenge siden. Kan hvertfall ikke sammenlignes med at MS hadde bundla med forza 2 demo.

Lenke til kommentar

Støtter opp under alle som sier at det ikke er demo. Det er 5 baner og tror det er 40 forskjellige biler og man kan spille online. Er jo bare en brøkdel av hva GT5 blir, men at man kan spille online pluss at det er respektable 5 baner (man kan sikkert kjøre begge retninger) gjør at dette blir mer enn en demo.

Overrasker meg ikke om vi får nedlastbare baner/biler etterhvert heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...