Gå til innhold

Nye PS3-bundles til Europa

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke maset etter nye modeller hele tiden. Har 40gb ps3 selv, kunne ikke tenke meg å vente med å kjøpe bare for å få en ny modell. De fleste av oss har vel en gammel ps2 som vi mot formodning kan spille gamle spill på. Hd'en er jo superlett å skifte ut dersom man ønsket dette.

Lenke til kommentar
Hmm, er dett noe de gjør for å selge ut alle 40 GB modellene slik at de kan lansere enda en ny modell? :hmm:

Disse to pakkene ser ut mer som de er rettet mot spesielle grupper, noe de gjør for å appelere til racere(GT5 pakken) og appelere til filmfantaster. Det er også¨mulig at de prøver å få fram at Ps3 er en multimediamaskin med den film pakken og hvor god grafikk Ps3 har med GT5 pakken.

...Eller ikke

Lenke til kommentar
Skjønner ikke maset etter nye modeller hele tiden. Har 40gb ps3 selv, kunne ikke tenke meg å vente med å kjøpe bare for å få en ny modell. De fleste av oss har vel en gammel ps2 som vi mot formodning kan spille gamle spill på. Hd'en er jo superlett å skifte ut dersom man ønsket dette.

ganske enig, alle fremtidige ps3 konsoller kommer jo til å ha den samma grafikken uansett.

Altså når det kommer til stykket er i bunn og grunn Ps3 konsollene like.

Lenke til kommentar
Så de pakker altså inn demoen av GT5? Virker litt desperat synes jeg. Er nok ganske mange som vil tro det er hele spillet og kanskje ikke blir altfor glade når de finner ut.

Nå står det jo Gran Turismo 5 PROLOGUE da, å om man ikke ser det så har man bare seg selv å takke

Lenke til kommentar
Så de pakker altså inn demoen av GT5? Virker litt desperat synes jeg. Er nok ganske mange som vil tro det er hele spillet og kanskje ikke blir altfor glade når de finner ut.

Nå står det jo Gran Turismo 5 PROLOGUE da, å om man ikke ser det så har man bare seg selv å takke

Du mener Ola nordmann skal skjønne at det betyr "demo"? Man skal være ganske over middels spill interessert for å vite at det ikke er hele spillet.

Men et er nok et lurt trekk av Sony salgsmessig.

Lenke til kommentar
Men om du da ikke er over middels spillintressert så taper du jo heller ikke noe ved at det er bare demoen...?(iogmed at du da sannsyneligvis ikke vet at det skal være masse flere biler osv i fullversjonen)

Forsåvidt. Synes bare det virker litt spekulativt av Sony. De har hatt både GT3 og GT4 PS2 bundles. De bundlet jo ikke GT4 Prologue for eksempel.

Men sikkert smart salgsmessig. De som blir "lurt" har jo da kjøpt PS3 og det er jo det Sony bryr seg om.

Lenke til kommentar
Forsåvidt. Synes bare det virker litt spekulativt av Sony. De har hatt både GT3 og GT4 PS2 bundles. De bundlet jo ikke GT4 Prologue for eksempel.

Men sikkert smart salgsmessig. De som blir "lurt" har jo da kjøpt PS3 og det er jo det Sony bryr seg om.

Men for pokkern, viss Ola Nordmann skulle kjøpe en PS3, hvorfor skulle han da velge PS3 bundlen med Prologue? Viss vi snakker om Ola Nordmann ville han nok heller valgt filmbundlen da han ikke veit hva GT5 er for noe.

Lenke til kommentar

Syntes det er helt latterlig av deg og overdramatisere dette såppas mye, og få det til og hørers ut som sony er et helt kynisk selskap som kunn er ute etter og lure til seg mest mulig penger! Jeg tror virkelig ikke det er hensikten og tror ingen kommer til og føle seg lurt på grunn av at det er GT5 Prologue.

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle Gran Turismo 5 Prologue for en demo. Er i såfall tidenes demo:p

Lenke til kommentar

Syntes det er helt latterlig av deg og overdramatisere dette såppas mye, og få det til og hørers ut som sony er et helt kynisk selskap som kunn er ute etter og lure til seg mest mulig penger! Jeg tror virkelig ikke det er hensikten og tror ingen kommer til og føle seg lurt på grunn av at det er GT5 Prologue.

Jeg ville sagt akkurat det samme hvis MS hadde bundlet 360 med en Forza 2 demo eller Nintendo med en Mario Kart demo. Synes bare det er litt spekulativt. That's it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...