Stenersen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei jeg sitter nå hjemme med 3 kamerater og vi skal ha lan. Problemet er at jeg har win2000 en har xp og to med ME. Med jeg og han med xp funker det flott ,men vi får ikke til lan med de to andre.. Noen som vet hva vi skal gjøre og finnes det noen programmer som gjør at dette funker.. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 beste, kanskje ikke det svaret du ønsket (heller ikke det mest kreative), instaler et annet OS enn ME. Lenke til kommentar
Stenersen Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 beste, kanskje ikke det svaret du ønsket (heller ikke det mest kreative), instaler et annet OS enn ME. Ja men det kan vi ikke! Lenke til kommentar
paradox Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Er det ikke en mulighet når du setter inn WinXP cd`en å legge inn WinXP`s nettverksprotokoll eller.no? Sjekk ut det, om dere har en WinXP cd da.. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 husker ikke helt hvordan man gjør det her men i w2k og xp går det an å lage en diskett som du setter i den med ME for å ordne det problemet. Lenke til kommentar
HPh Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 dere kan jo teste dette proget da http://www.simtel.net/pub/pd/55493.html den disketen mener jeg at dere kan lage ved å gå til "egenskaper på my network places" -> og kjøre veiviseren set up a home or small office network. men har dårlig erfaring med winXP i nettverk edit: har dere prøvd "navn på PC" i run?? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 derer kan jo prøve http://www.novell.com, men det er ikke helt gratis så det er kanskje ikke så interresant Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Du kan f.eks gi hver maskin egen ip adresse.Gi den første 10.1.1.1 den andre 10.1.1.2 osv.Subnet setter du til 255.255.255.0 på alle.Håper dette hjalp litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå