Goscinny Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Dette ser bra ut! Den gamle skjermen - hva slags skjerm er det, og skal du kvitte deg med den? Goscinny Endret 3. april 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har allerede solgt det gamle. er en 7" alpine ifra www.bilradiospesialisten.no Lenke til kommentar
tin_tin98 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har laget et program som styrer vinamp via et USB inngangs kort. kortet som er brukt er veleman USB K8055. "http://www.vellemanusa.com/us/enu/product/view/?id=500349" Program er laget i VB. exe fil, og tilhørende frm (prosjektfiler) kan fås. programet har også grensesnitt for å hente ut info om spillende filer. (var tenkt og bruke input til og styre et LCD skjerm, har ikkje komt så langt enda) ved interesse send mail.... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Takker og bukker. Skal sende en mail de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) ble ikke tastaturet jeg anbefalte Endret 2. juli 2008 av BoC_SantaCruz Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 et lite tips;) ir fjernkontrol greie les litt på den du:) trur det vil funke ypperlig til bil slik at passasjerer kan enkelt styre littegrann:) Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Interessant. Hvilket GPS-program er det du kjører? Endret 9. august 2008 av sjursen Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Goddagen! Tenker på å bygge noe liknende selv. Veit du omtrent budsjett for å få til en komplett pc(har ingen komponenter enda). Tenker å bruke micro-ITX eller pico ITX hovedkort. Noen tips og triks å fortelle meg? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvordan har prosjektet gått, Iminzilion? Har kastet meg på bølgen selv, men kjøpte ferdigbygget PC fra lilliput. (TC-2000) med tilhørende GL701 skjerm. Hvilken software har du endt opp på? Her er det en uke siden jeg monterte midlertidig i bilen, og foreløpig sw setup ser sånn ut: Xport 3 (for flere tilkoblinger til en blåtann GPS enhet) Road Runner - DFX 4.0 skin m/mediaengine - Freefone for kontakt med min SE telefon via Bluetooth - Destinator navigeringssoftware og kart m/Freedrive og Mapmonkey som grensesnitt (har ikke valgt ut en enda) Har lyst på OBDII grensesnitt også, men vet ikke helt kost/nytteverdien av dette for meg... Mitt foreløpige budsjett: PC + Skjerm inkl. frakt fra Hong Kong: ca 6000 kr ISO - Ford adapterkabel: 69 kr på biltema Lenke til kommentar
BeeJaaYY Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Takk Iminzilion for en genial prosjekt beskrivelse. har vært til stor hjelp skal bygge samme system (bare uten wlan og 3g, foreløpig.) skal legge ut arbeidslogg mvh felles carputer entusiast Endret 14. oktober 2008 av BeeJaaYY Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hei, jeg lurer også på to ting: * hvilken gps app kjører du? (samt hvilke maps?) * på siste bildene, ser det ut som du fant et mediacenter program? om så, hvilket? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 det ser ut som roadrunner Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Er roadrunner ja. Sorry for ALT for mangen måneder med tregt svar:P Kan sjekke opp gps og kartet senere. Har hele europa. Er så og sei 100% tomtom ripoff i design edit: Kan og legge ved at når det har tippet under 0 grader så har jeg måtte ta 2-4stk hard reboot før pcen greide boote lengre en til biosen. Og da det var 11grader ute så måtte jeg ta 6 hard reboot. Men etter det så fungerte alt fint. Harddisken har og svevet uten antydninger til at subbene har skadet den noe. Endret 9. desember 2008 av Iminzilion Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Har du bilder? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skulle likt å sett et lite webcam montert bak slik at du fikk ryggekamera=) Lenke til kommentar
hairball Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 hva slags gps hw bruker du? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er roadrunner ja. Sorry for ALT for mangen måneder med tregt svar:P Kan sjekke opp gps og kartet senere. Har hele europa. Er så og sei 100% tomtom ripoff i design edit: Kan og legge ved at når det har tippet under 0 grader så har jeg måtte ta 2-4stk hard reboot før pcen greide boote lengre en til biosen. Og da det var 11grader ute så måtte jeg ta 6 hard reboot. Men etter det så fungerte alt fint. Harddisken har og svevet uten antydninger til at subbene har skadet den noe. Kan du forklarer litt åssen den gps din fungrer? er det A GPS? så den henter signaler fra 3g eller det egen gps boks med chipset du koblet til maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå