Ekko Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei Det jeg er interessert/på jakt etter er et termometer som i tillegg til å vise temperaturen i rommet også viser temperaturen i de andre rommene. Jeg kunne feks i stuen tenke meg å kunne se: -Stuetemp -Utetemp -Temp på badet -Temp i garasjen -Temp på soverommet Aller helst skulle alle temperaturene vises samtidig, men helst uten at man trenger å gå bort og trykke på enheten. Jeg har sett at Jacob Jensen har noe slikt, men disse er veldig dyre, selv om de jo er flotte. Koster flere hundre pr del, et slikt oppsett som jeg ønsker ville komme på flere 1000kr. I utgangspunktet er jo ikke teknologien for dette så dyr. Noen forslag til produkter som kunne være interessante? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Her kan du finne flere som bør passe til ditt bruk.. Selv om noen har gått ut av sortimentet, så vet jeg at det hender de har noen i butikken i Oslo hvis du spør pent . Hvis du holder til i Oslo/omegn så anbefaler jeg deg å dra innom butikken i Sandakerveien og spørre etter Jan Hallangen (butikksjef og "ELFAs svar på Vidar Theisen"). Hvis du velger å bestille på nettsidene, så bør du betale med VISA/Mastercard for å slippe unna med litt porto (og da tar det desuten bare et par dager før du får varene på døren. Hvis du velger oppkrav, så tar det ofte over en ukes tid, i tillegg til at det koster ca. 150,- i frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå