Rescue me Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dette spillet ser ut til å være for godt til å være sant . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vel, nå er vel det veldig realistisk da? Motion-blur er da ingen realistisk effekt? Nå er det jo dog ikke alltid et mål at ting skal være realistisk. AtW Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vel, nå er vel det veldig realistisk da? Motion-blur er da ingen realistisk effekt? Nå er det jo dog ikke alltid et mål at ting skal være realistisk. AtW Det er jo et forsøk på realistisk effekt da. Synes MotionBlur gjør alt mye bedre jeg. Samme med depth of field også. Utrolig spennende greier. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Synes begge tingene du nevner der er en uting jeg. Motion Blur kommer automatisk da jeg ser på skjermen og er ikke noe som burde bli lagd kunstig. Depth of Field er enda værre da jeg ikke liker å bli fortalt hvor jeg skal se. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vel, nå er vel det veldig realistisk da? Motion-blur er da ingen realistisk effekt? Nå er det jo dog ikke alltid et mål at ting skal være realistisk. AtW Det er jo et forsøk på realistisk effekt da. Synes MotionBlur gjør alt mye bedre jeg. Samme med depth of field også. Utrolig spennende greier. Motion blur er ikke et forsøk på realisme heller, det er et forsøk på å kopiere en effekt som kommer fra film, fordi film ikke har høy nok framerate ti å representere bevegelser realistisk. Det gir mao et filmaktig preg, ikke et "virklighetsaktig" preg. Som sagt, det kan fint være effektfullt og bra det, men realistisk er det ikke. AtW Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når du snur hodet fort IRL, så blir ting dratt ut og skurrete, som MotionBlur. Ihvertfall i et bilspill forsterker blur fartsfølelsen ekstremt, feks i TDU og Track Mania. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når du snur hodet fort IRL, så blir ting dratt ut og skurrete, som MotionBlur. Ihvertfall i et bilspill forsterker blur fartsfølelsen ekstremt, feks i TDU og Track Mania. Ikke i særlig stor grad om du faktisk fokuserer på et punkt i det du drar hodet sidelengs. Det har man ikke muligheten til å gjøre om det er motion-blur, og selv om hver frame er skarp, så beveger bildet seg fort i spillet, så får man omtrent samme effekt som når ting beeger seg fort i virkligheten, motion-blur gjør ting mer uklart enn i virkligheten. Men som du sier, det kan brukes til å blant annet forsterke følelsen av fart og bevegelse. AtW Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvordan i all verden skal de få til de animasjonene samt kameravinklene som vises i denne videoen? Dersom dette skal være dynamisk adferd så må det sinnsyke mengder med koding til. Hvis ikke vil alt bli ganske så fastlåst og dermed forsvinner all spenningen (synes jeg da) Filmen er laget i CG ... som alle filmene på E3 2006 fra Sony. Har nå gått snart 2 år siden vi hørt om dette spillet sist. Men vet ikke nok til å ha noen formening om hvor godt det er. Bortsett fra den dynamiske handlingen, er det lite nytt her. Og om de bruker de samme generiske heltene blir det ikke veldig interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg