FuglFøniks Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hey, Kompis er ute etter en bærbar PC til skolebruk, har ca. 5500,- å rutte med. Det er vel ikke så mye mer å si... Max. 15" skjerm Dual core Helst 2GB RAM Ingen store krav til grafikkortløsning, men greit om det funker til litt CS en gang iblandt kanskje... Siden den skal brukes til skolebruk, bør den naturligvis tåle litt. Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hey, Kompis er ute etter en bærbar PC til skolebruk, har ca. 5500,- å rutte med. Det er vel ikke så mye mer å si... Max. 15" skjerm Dual core Helst 2GB RAM Ingen store krav til grafikkortløsning, men greit om det funker til litt CS en gang iblandt kanskje... Siden den skal brukes til skolebruk, bør den naturligvis tåle litt. Alle forslag mottas med takk! http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=90468 Denne kunne kanskje være noe? Prisen er 4999,- Den har dual core, 15" skjerm, 1 gig installert RAM (1 ekstra brikke følger med, enkel montering), og har et brukbart skjermkort (nVidia GeForce Go 7300 128 mb). Dette burde være nok til både skolebruk og til litt Counter Strike Source. Lenovo er dessuten et merke som er på vei inn igjen. PC-en har Windows Vista Home Premium Selv om det kanskje ikke var Counter Strike SOURCE du mente? 1.6 fungerer uansett:P Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Ser genialt bra ut! Tusen takk for kjapt svar! Innvendinger?:] Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sjekk ut om det er noe bra brukt til salgs. Mye fra forrige generasjon som vil dekke hans behov med god margin. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hey, Kompis er ute etter en bærbar PC til skolebruk, har ca. 5500,- å rutte med. Det er vel ikke så mye mer å si... Max. 15" skjerm Dual core Helst 2GB RAM Ingen store krav til grafikkortløsning, men greit om det funker til litt CS en gang iblandt kanskje... Siden den skal brukes til skolebruk, bør den naturligvis tåle litt. Alle forslag mottas med takk! Ja det er alltids mulig å finne noe bra som er brukt, men personlig ville jeg aldri kjøpt brukt PC. Garanti og slikt er som oftest gått ut, og det er dessuten lett å få maskiner det er noe galt med, og at dette er grunnen til at de selges. Sier selvsagt ikke at dette gjelder i alle tilfeller. Selv ville jeg gått etter noe slikt som det jeg har linket, om jeg skulle kjøpe en PC til den prisen. Men for all del, ta en titt på bruktmarkedet. Husk bare på å være kritisk. Ting er ofte for godt til å være sant på et bruktmarked. Står fremdeles ved PC-en jeg linket. Tror den er en rimelig PC til den prisen. Endret 28. februar 2008 av galexon Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 N100 er bestilt! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) N100 er bestilt! Gratulerer med bestilling hehe. Skulle du (eller var det kameraten din?) ikke bli fornøyd, har du angreretten Men jeg tror nok det var et godt kjøp MPX tror jeg er en forhandler du kan stole på Endret 28. februar 2008 av galexon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå