Gå til innhold

Dell XPS1710 billigere etter kampanje!?

Phantom3D

Anbefalte innlegg

Dell hadde en kampanje på sine M1710 og M1730 frem til 27.feb.

Man sparte vel ca 3000 på m1710!

Så jeg stressa og slo til!

men nå som kampanjen er over, er prisen satt ned på 1710!! Så nå er den faktisk billigere! Er dette lov? Hva sier forbrukerombudet til noe sånt? Er bare snakk om ca 500kr, men alikevel irriterende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er jeg klar over. Men Selv store bedrifter har regler å følge! Og såvidt jeg vet kan man ikke ha en kampanje som utgår 27., og så sette ned prisen yttligere 29. Da er det ingen kampanje!?

Har ringt dem, de virket enige i det. Og de skulle ringe meg opp igjen om 10 - 15min. Venter spent.

Lenke til kommentar

Joda, stemmer det når jeg tenker meg om.. Men bare måten de tok det på. Var redd det var en litt "vrien" stor bedrift :p har ikke bestillt nytt ennå. Venter på å finne en kupongkode. Kanske det blir 1730 isteden. Må smøre meg med tolmodighet og finne en kupongkode 1.!

Lenke til kommentar

Trenger ikke å vente på kupongkode. Er bare å be om en rabatt det. Opplevde samme "problemet" som deg. Dog var grunnen til at jeg avbestilte at jeg ville ha den penryn prosessoren.(PC-en min hadde faktisk kommet helt til danmark.) Spurte samtidig om "best price" på et ekstra batteri. Fikk hele pakken for ca. 11.300.

Det "gamle" oppsettet kostet 11.800. Og var UTEN ekstra batteri.

Fikk ca. 6,6% rabatt bare ved å spørre.

Lenke til kommentar
Trenger ikke å vente på kupongkode. Er bare å be om en rabatt det. Opplevde samme "problemet" som deg. Dog var grunnen til at jeg avbestilte at jeg ville ha den penryn prosessoren.(PC-en min hadde faktisk kommet helt til danmark.) Spurte samtidig om "best price" på et ekstra batteri. Fikk hele pakken for ca. 11.300.

Det "gamle" oppsettet kostet 11.800. Og var UTEN ekstra batteri.

Fikk ca. 6,6% rabatt bare ved å spørre.

Da får jeg ringe å høre i morgen da.. Når jeg avbestilte nevnte jeg at jeg skulle vente til jeg fant en rabattkode. Han sa ikke noe om at han kunne gi meg noen rabatt der og da, men jeg spurte jo heller ikke direkte. Får spørre i morgen. Er jo en stakkarslig student så bør vel går bra :) da blir det kanskje 1730 på meg da!!

Lenke til kommentar

Er nok ikke så dumt å gjøre det:)

Mitt tips er å spørre om ekstra batteri og. Jeg kjøpte med 9-cellers til PC-en og spurte hva han skulle ha for et 6-cellers til "best price" som sagt. Måtte ut med hele 110 kr ekstra for et ekstra batteri. Jeg synes ihvertfall det er kjekt å ha.

Mvh

Brack (som også er stakkarslig student)

Lenke til kommentar

Okei. Batteri er noe jeg sjelden har brukt for.. Bruker den SJELDEN uten strømtilførsel. Får stå opp tidlig før jobb i morgen og prøve å få en bedre pris :)

Begynner på IT studier til høsten ser det ut som, sosa bort nok tid nå :)

Begynnte å se på laptoper til 10k. ender på nesten 20.

Lenke til kommentar
Okei. Batteri er noe jeg sjelden har brukt for.. Bruker den SJELDEN uten strømtilførsel. Får stå opp tidlig før jobb i morgen og prøve å få en bedre pris :)

Begynner på IT studier til høsten ser det ut som, sosa bort nok tid nå :)

Begynnte å se på laptoper til 10k. ender på nesten 20.

Ikke lett å få bedre pris. Ringte i dag for å klage litt siden Penryn kom bare sju dager etter at jeg bestilte. De gir ikke noe avslag, men er villig til å ta maskinen tilbake. Men, som han over bestilte jeg med kupongkode, gidder ikke å vente i x-antall uker for Penryn tror jeg, så mye bedre er de neppe, hadde det vært Quad hadde det vært en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Var utrolig lett for meg å få bedre pris ihvertfall. Var bare å spørre hvor mye avslag han kunne gi det. Eneste grunnen til at jeg vil ha penryn skyldes ene og alene mindre strømforbruk og mindre varmeutvikling. Jeg føler at dette er uten tvil verdt å vente på. PC-en som jeg bestilte på tirsdag skulle være framme til meg på tirsdagen som kommer. Dvs. 1 uke etter at jeg bestilte. Selv om estimert dato var 1 mnd. Men selvfølgelig, er jo opp til hver enkelt om man er villig til å vente.

Lenke til kommentar
QQTWKSVTBF7046 er vistnok den nye rabattkoden som varer fram til 6. mars.

Er dette en kode hvem som helst kan bruke på hvilken som helst Dell pc?

Og hvor setter man eventuelt inn denne koden? :D

Endret av majami
Lenke til kommentar
QQTWKSVTBF7046 er vistnok den nye rabattkoden som varer fram til 6. mars.

Er dette en kode hvem som helst kan bruke på hvilken som helst Dell pc?

Og hvor setter man eventuelt inn denne koden? :D

Alle kan bruke, man taster inn i handlevognen. Mener det står "Tast inn kupongkode" Da skal du få opp -10% under produktene i vognen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...