Joachim_F Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Musikeren Sebastian Bach ser ut til å ha sagt litt mer enn han burde. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Woaw! Men skal vel mye til for at det blir like morsomt. Endret 28. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Å, dette har jeg venta på så lenge ... Road Rash er jo realistisk sett helt på trynet, det er noe av det som gjør det så festlig, spørs om de tør å lage noe så karikert i dag. Burnout er kanskje bilspillenes svar, og EA eier motoren. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kom til å tenke på det særdeles kule Road Rush når jeg leste dette. Det er ikke kommet noen gode oppfølgere til det da tro... må sjekke det ut.. :\ EA :/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) jeg husker det var så gøy å slå til motstandere/politi med kjetting/batong edit: sant, det.. det var fra Road Rush.. Endret 28. februar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kom til å tenke på det særdeles kule Road Rush når jeg leste dette. Det er ikke kommet noen gode oppfølgere til det da tro... må sjekke det ut.. :\ EA :/ Jeg var også overbevist om at det het Road Rush, men når jeg tittet på wiki så var det dette: Road Rash 32-bit All Races took place in California locales (The City, The Peninsula, Pacific Coast Highway, Sierra Nevada, and Napa Valley) on multi-lane roads with brief divided road sections. Det var jo legendarisk moro. Når man fikk turbo på biken tok det jo aldeles fyr. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Åhåhå, dette slo pusten ut av meg. Spilte vel igjennom Road Rash bra mange ganger, og kunne omtrent alle kodene i hodet, på mine Sega 16bit konsoller. Kanskje jeg skal koble opp Sega-en igjen og spille på 32" TV-en min hjemme.. Mon tro om grafikken vil skuffe meg nå. Men kan ikke se at jeg gleder meg til et nytt spill, da det ALDRI vil bli det samme uansett. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Haha, så sinnsykt bra. Husker jeg spilte Road Rash for mange år siden, var sinsykt kult å slå folk av syklene med kjetting og sparke dem ut i grøfta <3 Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ah, Road Rash var jo geniunt moro... husker de lange løpene igjennom byer og langs kysten og alt, og det at man kan kunne velge forskjellige veier underveis som ikke bare var snarveier, men komplett forskjellige løyper til samme mål. Bare å krysse alle fingre,tær og tarmer mm. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 *Finner frem Sega'en og spiller Road Rash 1 og 2* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ah, Road Rash var jo geniunt moro... husker de lange løpene igjennom byer og langs kysten og alt, og det at man kan kunne velge forskjellige veier underveis som ikke bare var snarveier, men komplett forskjellige løyper til samme mål. Bare å krysse alle fingre,tær og tarmer mm. Nei, nå snakker vi ikke om samme spill.. Road Rage til Sega Mega Drive, det spillet jeg spilte iallfall, så var det ikke noe bykjøring, eller alternative veier. Jeg har googlet en god del nå for å få en oppklaring i hva i alle dager det er vi snakker om. Det ser ut til at det er 2 spill som heter akkurat det samme, altså Road Rash, med det er til forskjellige konsoller ? SEGA Mega Drive: Klikk: Se info Klikk: Wikipedia 3DO Interactive Multiplayer: (?) Regner med noen tenker på dette spillet? Klikk: Blogg og bilder ... Kan noen gi en oppklaring i dette? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) *Finner frem Sega'en og spiller Road Rash 1 og 2* Er det noen stor forskjell på disse spillene? Jeg har funnet bilder som heter både 1 og 2, som ser helt like ut, og jeg har sett på wikipedia at det er en 2-er, men kan ikke huske hvilken jeg spilte.. hehe.. det øverste bildet i forrige post husker jeg iallfall svært godt.. så om eneste forskjellen er at det sto et totall bak i det bildet, så vet jeg ikke hva jeg spilte. Endret 28. februar 2008 av Steina Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg hadde Road Rash 3D jeg eller noe slikt til playstation Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 ahh.. husker dette spillet. Men kjenner berre igjen dei nederste bildene. Husker eg spelte det på PC. Må finne fram igjen CD-en og sjå om det kjører Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Road Rash var dritfett! Jeg kjøpte Roadrash 2 fra thailand, sammen med chip og greier til playstation i 2'eren kunne man kjøre med sidevogn, der den ene kjørte mens den andre slo Genial 2 player! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg vet i hvertfall om EN som kommer til å Spille Road Rash! Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Steina: Forvirrende Jeg tenkte på de som var til playstation ja. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Road Rash var genialt! Håper det kommer noe Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *Finner frem Sega'en og spiller Road Rash 1 og 2* Er det noen stor forskjell på disse spillene? Jeg har funnet bilder som heter både 1 og 2, som ser helt like ut, og jeg har sett på wikipedia at det er en 2-er, men kan ikke huske hvilken jeg spilte.. hehe.. det øverste bildet i forrige post husker jeg iallfall svært godt.. så om eneste forskjellen er at det sto et totall bak i det bildet, så vet jeg ikke hva jeg spilte. De var like grafikkmessig (toeren kom ut ett år etter den første, så). Eneste forskjellen er at RR2 har 5 flere baner, og man kunne kjøre i Alaska og Hawaii, plus flere motorsykler og våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg