Oxygen 07-12 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Farten ned der stemmer aldri lenger lenger. Jeg får 3Mbit lavere hele tiden enn det jeg skal ha. Bruker altså Lyse 10Mbit, og jeg vet at jeg har den farten jeg i det minste skal ha når jeg laster ned filer med 1,3 MB/s. Opp farten på Speed testen ligger på 11Mbit, så der klarer den hvertfall å måle riktig. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det virker som den er helt på tryne ja. samme gjerlder digi og dinside.no/data sine speedOmeter. Jeg får 3mbit under der hele tiden jeg også. uten om en gang. Gått over til speedtest.net og tptest.se sitt program. da får jeg vertfall rett Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg har også lyse 10/10 Mb og har klaget til lyse i januar om dette problemet, fekk tilsend dette adresse: http://www.bredbandskollen.se/oldVersion.html og anmodning å bruke versjon 3.12, denne viser de gamle verdien igjen fra lyse . digi og dinside.no/data sine speedOmeter viser ca 3 Mb for lite ( hos meg spesielt opplasting ) vet ikke hvorfor, ble bare sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå