Nilsss Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei. Noen som har noe erfaring ? Beste måten legge kabler, bruke de som er der fra før el nye? Hv Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Om mulig er det bedre å legge nye kabler, som oftest er de veldig tynne de som står i bilen fra før av. Lenke til kommentar
Nilsss Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Om mulig er det bedre å legge nye kabler, som oftest er de veldig tynne de som står i bilen fra før av. ok. Har et par med sondstream Lil Wonder LS.60C, kan jeg kjøre disse på spilleren foran i bilen el er jeg nødt til og legge kabler til forsterkeren i bagasjen som jeg bruker til de i hatthyllen? 4 kanalers forsterker. (spilleren er en sony spiller som det står 4*50 watt på , kan man brokoble denne el?) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja, det vil gjerne stå 4*50 watt på en spiller, men den gir ikke i nærheten av det. Tenk hvor liten spilleren er, å hvor mye den skal gjøre.. Hvis du har en forsterker, så er det bare å legge kablene bakover. Det vil gi best lyd, og er noe jeg ville ha gjort med en gang. Lenke til kommentar
Nilsss Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, det vil gjerne stå 4*50 watt på en spiller, men den gir ikke i nærheten av det. Tenk hvor liten spilleren er, å hvor mye den skal gjøre.. Hvis du har en forsterker, så er det bare å legge kablene bakover. Det vil gi best lyd, og er noe jeg ville ha gjort med en gang. Den er god. Då får jeg gjøre det. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå