Gå til innhold

Trailer: Dead Space #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Så virkelig rått ut. Og virkelig creepy. Så også ganske stressende ut, noe jeg absolutt ikke klarer. Men spilles, det skal det!

Lenke til kommentar

Fin video, men som spill blir det vel rett fram som nevnte Doom3? Har nettopp plukket opp to eldre spill da jeg har fått meg ny pc og ville spille de på en passende maskin. FEAR og Stalker. FEAR er småpent men ufattelig lite nyskapende gameplaymessig, slo-mo effekten er raskt kjedelig, lik forsvinner og skader (som er flate 2d-bilder) på veggene forsvinner etter ca 20sek.

Stalker derimot er (småbuggy v1.005) men har mange forsøk på nyskapende elementer. Grafikken veksler fra slapp til fantastisk, men gameplayet utvikler seg stadig med nye muligheter, evner o.l dog har jeg et inntrykk av at spillet skal falle i kvalitet utover i handlingen... har nesten hele spillområdet tilgjengelig men trolig mange timer igjen..

Lenke til kommentar
Fin video, men som spill blir det vel rett fram som nevnte Doom3? Har nettopp plukket opp to eldre spill da jeg har fått meg ny pc og ville spille de på en passende maskin. FEAR og Stalker. FEAR er småpent men ufattelig lite nyskapende gameplaymessig, slo-mo effekten er raskt kjedelig, lik forsvinner og skader (som er flate 2d-bilder) på veggene forsvinner etter ca 20sek.

Stalker derimot er (småbuggy v1.005) men har mange forsøk på nyskapende elementer. Grafikken veksler fra slapp til fantastisk, men gameplayet utvikler seg stadig med nye muligheter, evner o.l dog har jeg et inntrykk av at spillet skal falle i kvalitet utover i handlingen... har nesten hele spillområdet tilgjengelig men trolig mange timer igjen..

Det største problemet ditt med FEAR er nokk PC-en din og ikke den grafiske kvaliteten på spillet som da ikke uten grunn blei kåra til den beste overalt på internett det året spillet blei lansert.

Dead space traileren så bra ut men som alle vet så kan trailere lyge VELDIG, og et kjempeminus er det at det er EA som er utgiver.

Endret av Hellriser
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Man er kanskje litt sent ute med å klage på grafikken i F.E.A.R. ... grafikken i Super-Mario på NES er heller ikke det beste på konsollmarkedet om dagen.... Hvis du skjønner tankegangen min? Det er jo en stund siden F.E.A.R. kom ut.

Jeg synes dette spillet ser veldig morsomt ut, selvom trailer nummer 3 ga meg ytterligere doom3 assosiasjoner! Doom 3 var fryktelig gøy, og om dette har noe av den samme historieoppbyggingen som jeg elsket med doom 3 (pda's) så kan det bli veldig gøy å spille gjennom ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hoi, fant igjen denne tråden, ang. to siste svar så spilte jeg FEAR på max (ny maskin 4 gig ram, Geforce ett eller annet stort tall) med en widescreen-mod. Spillet er alt gammelt ja, men jeg er sjokkert over hvor fort det gikk inn i kjedelig-modus. Jeg visste at miljøene skulle være repeterende, det var helt greit.

Skrekk-scenene i starten av spillet har nesten forsvunnet, historien gir jeg faen i og har mistet tråden komplett. Disse ekstra skumle fyrene som det lyner og gnistrer fra (og som kan bli usynlige) dukker nesten aldri opp.

Jeg hadde skikkelig lyst å digge spillet, men det er skikkelig kjedelig, fikk virkelig lyst å plukke opp igjen max payne originalen.

Liker dog noen av våpenene, spesielt den "zap-gunnen" og den nailgunnen. AI'en har jeg aldri merket noe spesielt med, kan ikke huske at de har veltet bord for å bruke dem til cover, spiller spillet på hardeste vanskelighet. Det mest irriterende er som nevnt at lik og skader på rom forsvinner innen 20-40sek, har ikke funnet mods eller andre tips til å få dette til å vare lenger.

Multiplayer var greit nok, ikke prøvd alle modusene. Tydeligvis ikke min stil hele spillet og jeg er storsett altetende på dette feltet. Painkillers lange demo var like grei tidtrøyte, men det prøvde ikke akkurat å være nyskapende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...