Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ser mer ut som bestemor tastatur en saitek (min mening) ja? selv om tastene er standard er de fortsatt fine.. Nesten orginalt. Så du liker ikke orginale design? det gjør jeg. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg syns omtrent alle de nye tastaturene i dag er søppel. Sitter fortsatt med mitt keytronic for de som husker det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg syns omtrent alle de nye tastaturene i dag er søppel. Sitter fortsatt med mitt keytronic for de som husker det! nja, ikke alt men noe av det. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ja men den er ikke billig...den er ganske dyr til den kvaliteten.. Kjøpte du Eclipse 1 eller 2? 1 Har hatt det tastaturet en stund og har slitt veldig mye med at knappene må trykkes veldig hardt for at det registreres, har også hørt om andre som har samme problemet!Knappene blir veldig fort utslitt (w,a,s,d er helt gjennomsiktige hos meg ) Laber kvalitetsfølelse har den også, så jeg vil ikke si at den er verdt pengene! det kan jeg være enig med deg i, men alle tastaturer blir slit. vis tastaturet ditt er gjennomsikig og du brukt dette tastaturet veldig ofte over lang tid ikke sant? Mange har det problemet med at Saitek tastaturene (knappene) blir fort slitt og må trykkes hart inn for og reagere. Men vis du ringer til Saitek og leverer inn tastaturet(noe galt med det) så vil du få nytt, det spørs jo om du har brukt tastaturet så så lenge.. Saitek Eclipse II er bedre etter min smak og behov. Har hatt tastaturet siden september så vil mene det er ganske ungt Synes ett tastatur burde holde lengre enn ett halvt år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå