Gå til innhold

Tilbakemelding Saitek Eclipse Keyboard

Gjest Slettet-whwZcV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt dette tastaturet, og vil bare si at kvaliteten er elendig. Utslitt etter 2-3 mnd. Plutselig slutta f.eks space-tasten å virke, da det viste seg at det var noe under der som hadde knekt. Og jeg er ikke spesielt hard mot tastene heller.

Nei, styr unna denne møkka, og kjøp kvalitete i steden.

Pantera

Lenke til kommentar
Har Eclipse 2 og er fornøyd.

Samme her men synst det er dyrt for eit tastatur.

Dårlig kvalitet? Klart tastatur blir ødelagt når folk slår og kaster tastaturet i veggene pga sinne.

Her er ingenting slitt eller ødelagt og har brukt det daglig i 1 1/2 år.

Logitech sin G-serie fungerer bra også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV

Jeg kjøpte en, er ganske fonøyd men noen av knappene må du trykke hardere for at de skal reagere..

Sun

møkkakeyboard, space-tasten er meget dårlig, og hele greien føles generelt billig. Styr unna vil jeg si.

jasså, veldig billig..

du får mus og tastatur for samma pris jo, som er til og med bedre..

Lenke til kommentar

Har hatt det tastaturet en stund og har slitt veldig mye med at knappene må trykkes veldig hardt for at det registreres, har også hørt om andre som har samme problemet!

Knappene blir veldig fort utslitt (w,a,s,d er helt gjennomsiktige hos meg :p )

Laber kvalitetsfølelse har den også, så jeg vil ikke si at den er verdt pengene!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV
ja :) men den er ikke billig...

den er ganske dyr til den kvaliteten..

Kjøpte du Eclipse 1 eller 2?

1

Har hatt det tastaturet en stund og har slitt veldig mye med at knappene må trykkes veldig hardt for at det registreres, har også hørt om andre som har samme problemet!

Knappene blir veldig fort utslitt (w,a,s,d er helt gjennomsiktige hos meg :p )

Laber kvalitetsfølelse har den også, så jeg vil ikke si at den er verdt pengene!

det kan jeg være enig med deg i, men alle tastaturer blir slit.

vis tastaturet ditt er gjennomsikig og du brukt dette tastaturet veldig ofte over lang tid ikke sant?

Mange har det problemet med at Saitek tastaturene (knappene) blir fort slitt og må trykkes hart inn for og reagere.

Men vis du ringer til Saitek og leverer inn tastaturet(noe galt med det) så vil du få nytt, det spørs jo om du har brukt tastaturet så så lenge..

Saitek Eclipse II er bedre etter min smak og behov.

Endret av Slettet-whwZcV
Lenke til kommentar
det kan jeg være enig med deg i, men alle tastaturer blir slit.

Nei? Har fremdeles ett av de første keyboardene mine, et logitech navigator SE som er 5 år gammelt, og det ser ut som det er flunka nytt. Og det har brukt MYE. Litt slitasje er en ting, men at tastene blir gjennomsiktige, og at andre blir vanskelig å trykke skikkelig er ikke normalt, og kjennetegner et keyboard av middels/dårlig kvalitet, som saitek eclipse er.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Saitek Eclipse II i snart 2 år nå, og det funker knall enda! :thumbup: Ikke en eneste tast på hele tastaturet er utslitt eller ødelagt til tross for at jeg kan bli kraftig aggressiv i spill. ;) Mange forskjellige belysninger, multimediaknapper, og det er deilig å skrive på det og supert for gaming. Eneste som er ett minus med det er prisen.

http://www.hardware.no/artikler/mer_tastat..._spillere/26184

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Saitek Eclipse II i snart 2 år nå, og det funker knall enda! :thumbup: Ikke en eneste tast på hele tastaturet er utslitt eller ødelagt til tross for at jeg kan bli kraftig aggressiv i spill. ;) Mange forskjellige belysninger, multimediaknapper, og det er deilig å skrive på det og supert for gaming. Eneste som er ett minus med det er prisen.

http://www.hardware.no/artikler/mer_tastat..._spillere/26184

Sitter med den samme erfaringen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV

Wazu : et keyboard av middels/dårlig kvalitet, som saitek eclipse er.

nja, litt dårlig til den prisen men men. Klart et sånn tastatur du har er mye bedre, bedre kvalitet men det er jo sånn bestemor tastatur.

Saitek har yppelig design etter min smak, digger lysene.

Har du noen gang hat et saitek tastatur?

et lite minus er prisen ja / bob bob kvalitet

et stort pluss er at kunde service'n er yppelig bra.

og design..

Endret av Slettet-whwZcV
Lenke til kommentar

Lol, bestemor tastatur?:

post-50725-1205188471_thumb.jpg

(forsåvidt bruker jeg et cordless wave keyboard nå for tiden, men det spiller liten rolle.)

Og ja, har et saitek eclipse I keyboard på stuepc'en (nei, var ikke jeg som kjøpte det), og irriterer meg hver gang jeg bruker det over hvor dårlig det er.

Men skjønner ikke hva folk mener med at det er et bra design, er jo dønn standard layout på alle tastene. er vel et av de mest firkanta keyboardene nå for tiden. Men greit, skal holde kjeft om det, du liker det tydeligvis, good for you.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...