thomasmaudal Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nå har jeg endelig funnet løsnigen til alle som sliter med å finne deler til en god potetkanon. Du printer ut denne tegningen å viser den på din lokale "rør" foretning. jeg har gjort det 2 ganger på "klepp rør" det prisen kom på ca 300-400 kr men det er den beste kanonen jeg har hatt så langt... Med riktig blanding av startgass (som er best) så flyr poteta/eplet/fisken nesten ut av synet. Du kan trykke nedi hva som helst ned i løpet HAVE FUN! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Takker, den må testes :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 noe for meg? Som skal være russ i året Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 noe for meg? Som skal være russ i året Prøv med vannballonger Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Genial tegning.. Kjekt at jeg jobber som rørlegger og dermed får gode rabatter på rørdeler Lurer på om det hadde fungert med gjenget 3/8" stålrør og en acetylen/oksygen-blanding, eller kanskje trykkluft :!: Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Mange som lager potetkanoner med trykkluft, men disse er somregel mye mer komplisert enn de vanlige som drives av gass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det sto "Dalane potetskytelag". Referer de her til Hauge i Dalane? Jeg skal nemlig dit på onsdag. Lenke til kommentar
SondreLM Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Genial tegning.. Kjekt at jeg jobber som rørlegger og dermed får gode rabatter på rørdeler Lurer på om det hadde fungert med gjenget 3/8" stålrør og en acetylen/oksygen-blanding, eller kanskje trykkluft :!: Dette kalles spudgun? Eller? (de som er drevet av gass/trykkluft..) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har en tom 5-liters proteinboette som skal bygges om til potet/egg/tennisballkanon! Jeg har en liten sprayboks med Butan staaende, ca hvor mye gass maa jeg blaase inn? Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hauge i Dalane ligger i Dalane ja. Er snakk om Egersund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har jo familie begge disse plassene! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er enda morsomere med appelsinkanon, altså ca lik som denne bare større Og istedet for slik peistenner så går det ann å bruke slik gassgrilltenner(prinsippet er det samme som lighter, bare at den sitter på en lang slange, perfekt for potet/appelsinkanon)! Du bare fester tenneren i lokket der, det er mye tryggere også Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Beste hadde vært å lagd en melonkanon, det er noe jeg ville ha sett Endret 6. juni 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå