Cx Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jeg lurer på å kjøpe iphone, men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe fra. Noen som har noen sider/selgere å anbefale? Har sett litt på http://iphone.wipeout.no, de virker temmelig seriøse, og har gode priser, noen som har erfaring med denne siden? Mvh Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan gjør man det med betalingen? Her er det 3 alternativer: 1: finn.no sin betalingsgaranti 2: PayPal 3: Forhåndsbetaling via nettbank/bank. (Send mail for detaljer) Greit nok det... Lenke til kommentar
basip Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) De gutta er gamle kollegaer av meg. Så kan støtte oppom at de er seriøse karer Men som de skriver på siden sin, de går inn i Midtermtider. Kan hende de nedprioriterer iPhone opplegget mot studier. Endret 28. februar 2008 av basip Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Som Basip skriver. Går du inn på www.wipeout.no står det følgende i blogg fra 26. februar: Tirsdag 26.februarMe har nå entra eksamensperioden i fra helvette og det e ikkje særlig møje aktivitet foruten skuleaktivitet. Til og med iphone businessen e nedprioritert. Me fekk litt meir respons enn me hadde venta på den fronten, så me ska bare få sendt avgårde di telefonane som allerede e spoken for, så må me holda det litt on the down low innte videre. Dagen i dag blei tilbringt i biblioteket og det va ikkje særlig enkelt å motivera seg te å pugga på kryptografidefinisjona, og generell datasikkerhet når solå skinte og det va 25 varme ute. Me må nok bare venna oss te det, for det meldes om mostly sunny with a high near 75′ i dagene framøve og viss me ska holda karaketrane på samme nivå som ambisjonane e det bare å holda seg innendørs. Endret 28. februar 2008 av g0lden Lenke til kommentar
Cx Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Da er telefonen bestillt, håper det går bra Skal oppdatere dere med info, så snart jeg får noe fra wipeout gutta! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tror jeg også bestiller, har lyst til å prøve telefonen Lenke til kommentar
Cx Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Tror jeg også bestiller, har lyst til å prøve telefonen Virker lovende! Betalte via PayPal tidligere idag, har allerede fått sporingsnummer! Litt kjipt at det tar mellom 6 og 8 dager i posten, menmen Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 håper ikke pakken blir stoppet i tollen og da koster det like mye som å kjøpe på finn.tollerne er veldig gira på å stoppe usa pakker om dagen.idag sjekket de inni pakken min fra usa. Lenke til kommentar
Cx Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 håper ikke pakken blir stoppet i tollen og da koster det like mye som å kjøpe på finn.tollerne er veldig gira på å stoppe usa pakker om dagen.idag sjekket de inni pakken min fra usa. Kjipt hvis jeg må det! Men de sa til meg at de sendte telefonen som "gift" og satt verdien til 150$, da skal den ikke bli stoppet. De hannde sendt telefoner tidligere uten problem. Jeg skal uansett si hvordan det går når jeg får min. Står at den er i Los Angeles nå Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Da er telefonen bestillt, håper det går bra Skal oppdatere dere med info, så snart jeg får noe fra wipeout gutta! Fått mobilen? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor mye koster telefonene hos disse gutta? Er det bare jeg som ikke ser prisen noen plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå