Gå til innhold

[Løst] 37" - 42" til TV og film, maks 10 000,-.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ville jeg absolutt valgt en plasma fra Panasonic. PV/PX70 er utmerkede tv'er og til ditt bruk så er det det klart beste valget. Har du litt is i magen kommer PV/PX80 om kort tid. Prisen vil nok ligge fra rundt 10.000 kr. for 37". :)

Veggfester er ikke noe problem. Så og si universalt.

EDIT: PX80 i 37" kom inn til våres butikk i dag, så den burde være mulig å få tak i nå.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Har en pv60 selv, det var for ca et år sia. Valget sto mellom å vente i en måned til og kjøpe pv70 eller slå til på pv60. Valgte det siste og angrer ikke. Eneste reele forskjellene var at pv70 hadde sortfarga pionolakk. Tror ikke det er den store forskjellen mellom pv/px70 og pv/px80 men i ditt tilfelle ville jeg ha ventet md å kjøpe. pv/px80 er oppgitt med 15000:1 svartnivå mot 10000:1 på pv 70. Men du vil nok ikke angre uansett hvilken av dem du kjøper. pv/px 80 ligger rett under 12 tusen i de billigste nettbutikkene. En pv70 får du for 8-9 tusen, men vent en og en halv måned kanskje mindre! Blir fort priskrig og prisen synker fort på pv80.

Lenke til kommentar
da var 42" px80 i hus :)

førsteinntrykk: fyfaen så lekkert! nydelig både på bilde og utseende. og nå har jeg for øyeblikket bare vanlig kabel, så det kan vel egentlig bare bli enda bedre.

takker for tips!

Nice!

Kom gjerne med en liten anmeldelse! Man får for tiden denne tven til under 9500,- så skal man ha ny tv, så er dette rette tiden.

Man får forøvrigt 37pv70 til 7995,- akkurat nå også hos mpx.

Lenke til kommentar

Gratulerer med kjøp av ny TV :D, husk at de første 200 timene er det lurt og slå ned kontrast og lysstyrke dette gjør sånn at de blir mindre sjangs for innbrenning i fremtiden, kall det gjerne en "innkjøringsperiode" :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...