XyruZ Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har kjøpt ny PC, med Win Me og XP. problemet er at Me ikke fungerer som det skal. Jeg har flasha biosen ,men det gjorde ingen nytte. Vet noen hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hva fungerer ikke som det skal i winME? Jeg ville droppet milennium og heller bare satse på winxp. Windows milennium har tidligere blitt kategorisert som en stor flopp, og jeg sier meg enig der... Har harr winME på en maskin og det fungerte absolutt ikke bra! Har bytta til WinXP PRO nå..:smile: Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har hatt ME i ca 1.5 år uten problemer av noe slag. Syntes dette var mye mere stabilt enn 98se. Det kan være lurt å spesifisere problemene hvis du vil ha hjelp. Kjører nå Xp og det er ingen tvil om at du burde velge dette. Hvis det er nytt kan du kanskje bytte mot Xp mot et lite tilleg i prisen. Det er hvert det. Sorry,leste litt for dårlig. Det er en kjent sak at ME har problemer med å funke tilfredstillende på enkelte maskiner. Funker bra på en, men dårlig på en annen. Vet ikke om dette er hardware problemer eller OSèt som konfigurerer seg dårlig. ________________ Abit vt6x4 cel 566@850 256 cas2 Asus GF2pro win XP div Galskap defineres av øyet som ser [ Denne Melding var redigert av: Dataante på 2002-01-09 19:14 ] Lenke til kommentar
aamis Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Prøv å instaler ME en gang til.. Last ned nyeste drivere av komponenter du har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå