Gregor Martin Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ser at jeg har Program Name: Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Program Information =================== Program Size: 5,07 MB Install Date: [Not available] Last Access: [Not available] Install Location: [Not available] Install Source: [Not available] Version: 8.0.50727.42 Samt denne: Program Name: MSXML 6.0 Parser (KB925673) Program Information =================== Program Size: 1,46 MB Install Date: [Not available] Last Access: [Not available] Install Location: [Not available] Install Source: [Not available] Version: 6.00.3888.0 Er disse virkelig nødvendige? Jeg programmerer ikke, bruker PC-en kun til spill, samt musikk og litt surfing... Kanskje unødvendig spørsmål, men har litt problemer (iexplorer og DrWatson starter, men kneler kjapt) og vil gjerne trimme XP så mye som mulig... Mvh Lenke til kommentar
tghp Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ser at jeg har Program Name: Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Program Information =================== Program Size: 5,07 MB Install Date: [Not available] Last Access: [Not available] Install Location: [Not available] Install Source: [Not available] Version: 8.0.50727.42 Samt denne: Program Name: MSXML 6.0 Parser (KB925673) Program Information =================== Program Size: 1,46 MB Install Date: [Not available] Last Access: [Not available] Install Location: [Not available] Install Source: [Not available] Version: 6.00.3888.0 Er disse virkelig nødvendige? Jeg programmerer ikke, bruker PC-en kun til spill, samt musikk og litt surfing... Kanskje unødvendig spørsmål, men har litt problemer (iexplorer og DrWatson starter, men kneler kjapt) og vil gjerne trimme XP så mye som mulig... Mvh Jeg forstår ikke hvorfor du skal fjerne dette, Tar jo ingen plass. Men Visual c++ er et programerings program så det kan du fjerne. Bruker c++ selv, Og vis du nå skal begynne med programmering kan du alltids laste ned visual c++ gratis fra Microsoft.com MSXML 6.0 Parser* Har jeg dessverre ikke hørt om, Men etter jeg tok et kjapt søk på Google fikk jeg noen svar. og den må ikke slettes. Har ikke tid til å utdype svaret. Men "Snill som jeg er" Så kan jeg gi den en link vettu MSXML 6.9 Parser info Håper det hjelper! Lykke til! Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg forstår ikke hvorfor du skal fjerne dette, Tar jo ingen plass. Men Visual c++ er et programerings program så det kan du fjerne. Bruker c++ selv, Og vis du nå skal begynne med programmering kan du alltids laste ned visual c++ gratis fra Microsoft.com MSXML 6.0 Parser* Har jeg dessverre ikke hørt om, Men etter jeg tok et kjapt søk på Google fikk jeg noen svar. og den må ikke slettes. Har ikke tid til å utdype svaret. Men "Snill som jeg er" Så kan jeg gi den en link vettu MSXML 6.9 Parser info Håper det hjelper! Lykke til! Takk for hjelpen. Og ja, skjønner nå at jeg ikke skal fjerne MSXML 6.0 Parser Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ikke Visual C++ 2005 Redistributable heller. Dette er programfiler som brukes av programmer som er skrevet i Visual C++ 2005. Mange spill er skrevet i Visual C++, hvis du fjerner disse, kan du få feilmeldinger om at du mangler MSVCRT80.dll, MFC80.dll etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå