stigga Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Visste ikke helt i hvilken kategori jeg skulle plassere denne, humor eller musikk. Det ble humor, fordi jeg lo så jeg grein... Endret 28. februar 2008 av stigga Lenke til kommentar
stigga Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Denne er faktisk enda morsommere! Hit me baby one more time Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Han er genial, har sett flere videoer av han på youtube. :!: Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Mannen har store hender ! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser jo ganske greit at henda hans ikke "presser" i takt med lyden han later som at han lager. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tror ikke det er fake. Elsker smilet hans når han sitter der Haha Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Han er gennial The Trooper er hans beste, han drar til og med soloen! :S Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser jo ganske greit at henda hans ikke "presser" i takt med lyden han later som at han lager. Det er Youtube sin feil. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Se på det igjen, lyden henger ikke like langt etter hele veien. Altså kan det ikke være youtubes feil. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Han burde meldt seg på America's/Brittain's got talent. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Var første videoen jeg så av ham. Denne videoen er faktisk blitt kommentert av Brian May, gitaristen i Queen. http://www.brianmay.com/brian/brianssb/brianssboct07a.html ENDRET: Ser ut som om han er blitt kjendis, jo: http://handmusician.com/ Endret 1. mars 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ser jo ganske greit at henda hans ikke "presser" i takt med lyden han later som at han lager. Nei, det er ikke fake. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå