Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utseende - synes alle at de ser bra ut?

Gjest utseendefyrn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har god selvtillit, og ett godt selvbilde. Har ingen problemer med å synes at jeg har ett ok utseende. Og er fullstendig klar over at det er mulighet for forbedringer.

Selvtilliten min kommer nok også tydelig frem, i form av klesvalg, hårfrisyre og andre ting. Jeg tør påstå at jeg tør kle meg slik jeg selv vil, så spesielt jeg vil, uten å tenke på hva andre måtte synes om meg.

Og det føles ganske befriende, og jeg er utrolig glad for at jeg klarer å være så fornød med meg selv, uten å nødvendigvis bli ekstremt selvgod, og sette meg selv som verdens midtpunkt hele tiden. I så tilfelle, er det mer gjort som en spøk, enn at det virkelig er serriøst.

Så hvordan klarer jeg å vøre så fornøyd med meg selv? Jeg ser ikke spesielt mye bedre ut enn mange andre jeg kjenner. Nei, jeg er nok ikke drømmemannen rent utseendemessig på noen som helst måte.

Men jeg tror det hjalp meg bra. Den dagen da jeg turte å gjøre noe annerledes. Skille meg ut, og si. Ja, dette er meg. Aksepter det. Du får ikke endret meg uansett.

Men nok om meg. Jeg så det var skrevet flere ganger her, om det med speil vs kamera. Husk at ett godt bilde alltid avhenger av evnene til fotografen. Og jeg er sikker på at en person som vet å bruke kameraet på en vettug måte, kan ta gode bilder av de aller fleste. Jeg knipser sjeldent dårlige bilder av folk, når jeg først skal ta ett bilde. (min mening hvertfall)

Måtte alle ha en fortsatt trivelig dag. Mrbjoern. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv i speilet og ser en godt under normalen, attraktiv fyr, så personlig mener jeg at jeg befinner meg i bunnsjiktet.

Så ja, dårlig selvbilde og dårlig selvtillit, takk til barneskolen, ungdomskolen og videregående.

På bilder ser jeg iallefall ræva ut..

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jeg synes jeg faktisk har et ganske bra utsende, ikke noe Brad Pit opplegg, men ellers et ganske bra utsende.

Og bare for å si det med kamera vs bilder. Som sagt over her så har det veldig mye med hvor god fotografen er (da tenker jeg på dårlige vinkler som får deg til å se dårligere ut) + noen ganger har man sine dårlige dager. Selvfølgelig ser man dritbra ut i et speil med akuratt det rette lyset, hvis jeg f.eks ser meg i speilet på badet litt på kvelden med litt dempet lys ser jeg utrolig hunk ut, og det gjør vel de fleste og i speilet med sånt lys.

Selv har jeg også bilder av meg hvor jeg ser helt forferdelig ut (skolebilde f.eks, så ikke så veldig bra ut der akuratt pga den dumme fotografen skulle akuratt få meg til å le så jeg gjorde et rart grimase og i tilleg en utrolig blitz som gjorde meg hvit som snøen), men det er vel sånn med de fleste og. Men noen henger seg opp i dette og tror derfor at det er sånn de virkelig ser ut hele tiden.

Se dere i speilet med et vanlis lysforhold, ser dere bra ut der? Ja, da ser dere bra ut.

Og ikke heng dere opp i småting som et øre som er litt usymetrisk, ansiktet er litt stort osv.

Og hvis dere fortsatt synes dere har et dårlig utsende så kan man jo faktisk gjøre veldig mye med det. Kjøpe hudprodukter hvis du har uren hud og kviser, kjøpe en bra voks, klippe dere, sole dere/solarium for å få den brunfargen du alltid har hatt lyst på. Det er faktisk veldig mye man kan gjøre med utsende, folk tror bare at kroppen er det som er lett å endre, men det er lett å ende på utsende også.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Babyfacen min gjør at jeg selv synes jeg kan være søt. Men det er ikke alltid like kult å se ut som en baby når man er 19. Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut, selv om jeg kunne ha tatt av en god del kilo uten at jeg hadde tatt skade av det.

Lenke til kommentar

Selv har jeg alltid synes jeg ser bra ut. Til og med da jeg var en usikker tenåring (jeg er fortsatt tenåring, men den fasen er i hvert fall over). Jeg er vel bare en høytidelig narsissist da, vel.

På bilder er det litt verre ja, men jeg bryr meg ikke nevneverdig.

Nok "meg, meg, meg!":

Hvis du synes du ser dritbra ut, så gjør det jo faktisk at du ser bedre ut for andre også. En jente med selvtillit er jo hawt, selv om utseendet kanskje ikke er like hawt.

Så må vi ikke glemme at man fort venner seg til utseendet til folk. Det er bare å se deg rundt i klasserommet/på jobben og se hvor mange rariteter det faktisk er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...