Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utseende - synes alle at de ser bra ut?


Gjest utseendefyrn

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe jeg tenker på når jeg ser meg i speilet. Men jeg ville sagt at jeg var kjekk, kan hende det er slik du sier at det er naturlig at mennesker synes det. Eller så kan det være det at jeg faktisk er det :p

 

 

Det som er interessant er å se hvor folk vil putte seg på skalaen fra 1-10 når 1 er dritstygg og 10heitest.

 

Selv setter jeg meg på en 8'r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker meg selv! Digger å se meg selv i speilet. Ikke alle som er enig med meg, men HVORFOR bryr vi oss så mye?

 

*ååå neeei! Lillefingeren min er bøyd... Jeg kan aldri få noen til å like meg!?!?!?*

 

Fatter ikke hvorfor samfunnet spyr ut en haug med selvbeviste jævler. Det fører til ingenting bra, tenk på det et øyeblikk.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke utseendet mitt, og plages litt med det. Men det er som folk sier, noen dager går det helt greit, andre dager ikke fullt så greit. Jeg tar meg selv i å titte i speilet av og til og tenke : "hadde jeg vært litt tynnere, kanskje jeg hadde vært litt kjekk da ?"

 

Har også lært litt å leve med meg selv, i den forstand at jeg gir en litt faen i hvordan jeg ser ut. Vil heller leve livet som en litt "god og rund" gutt , enn å leve et liv fullt av telling av fett og karbohydrater og protein og hva faen man egentlig teller og måler og veier :p Jeg trener så godt jeg kan, og tar det derfra. Det helvettes håret mitt derimot kunne egentlig bare vært snauet vekk. Evt. farge det, men da må jeg jo konstant gjøre det hver gang jeg klipper meg. Og håret mitt vokser FORT.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke meg selv i det hele tatt.

 

Om du tror slike fantastiske ting om deg selv, ikke gi slipp på det. For jeg tror at det kanskje hjelper deg en god del på selvtilitten og selvsikkerheten. Hadde jeg vært fornøyd med den jeg er per i dag, hadde jeg aldri orket å kastet meg med på en million slankebølger, BMI'en min er helt ræva, etter den er jeg feit. Men legene sier at det er bare bullshit, for jeg har så tung ei beinbygging, men det er tallene på vekta som drar humøret og selvtilliten ned.. Jeg er så utrolig lei av å høre folk som er nydelig og flotte si at de er stygge, men om de føler det. Så får de føle det, men de trenger ikke si det foran de som sliter litt mer.

 

Men, jeg lar alle si hva de vil om seg selv. Jeg tilføyer alltid; Ja, det er det DU synes.

 

Hold oppe selvtilliten din, ikke gi slipp på den. Er den som får deg frem i livet !

 

amen :) har selv elendig BMI, bare motsatt vei. imo er det verre med lav enn høy BMI (mener jeg :) )

Lenke til kommentar

Lasse000:

 

- Ren hud

 

- Styla hår

 

- Ut ifra det jeg ser, klesstil som er "up to date" (mange som bruker hettegenser for tida)

 

 

 

Tok det første litt seriøse bildet av meg jeg fant, kan legge ut et mer naturlig et senere :p Bare for å forklare, går jeg i skinnjakka til ei jente i klassen, tok en av røyka hos og stilte meg foran kameraet med en liten kaffekopp i hånda.

 

post-139158-1215551329_thumb.jpg

 

Edit: mer normalt bilde :p

post-139158-1215809774_thumb.jpg

Endret av DHM
Lenke til kommentar
Selv så er jeg heller misfornøyd med det meste på meg selv.

"Enjoy your body, use it every way you can…don’t be afraid of it, or what other people

think of it, it’s the greatest instrument you’ll ever

own.."

And wear sunscreen. Jada har hørt den før. Fortsatt misfornøyd med kroppen min.

 

Men de siste par åra så har jeg faktisk begynt å akseptere den. Det er et langt skritt fra å akseptere den til å like den. Men bedre enn ingenting I guess.

Lenke til kommentar

jo mer du ligner på en modell jo bedre syns du at du ser ut.

er jo samfunnet og mediene som setter standarden som alle måler seg utifra.

 

det finnes overvektige som syns de ser bra ut. de har flytta standarden og satt den på noen de kjenner som ikke ser like bra ut som segselv. har du noengang lagt merke til at kraftige jenter ofte har flere kraftige venninner enn de som er slanke? dette ser du hele tia på random facebookbilder fks. en gang så jeg en venninnegjeng på 10stk, alle var kraftige unntatt ei. og hu hadde sikkert dårlig selvtillit. go go sosiale sammenheng.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...