kdog Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er noe jeg egentlig alltid har lurt på, hver gang jeg ser meg selv i speilet er jeg "fornøyd" med meg selv. Mer enn fornøyd, jeg synes jeg ser dritbra ut, men jeg er likevel ikke ladies man #1 når det gjelder å faktisk få tak i damer. Kan det være at du snakker, går og oppfører deg som om du er ladies man #1, som gjør deg nettopp det motsatte? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er vel heller det at utseende alt i alt teller veldig lite (ihvertfall for gutter) når det gjelder å tiltrekke det motsatte kjønn. Personlighet, talemåte og kroppspråk er ti ganger så kraftig. Klart, om noen jenter ser noen som har et eksepsjonelt godt utseende, vil de nok til en viss grad bli tiltrukket, men om den personen oppfører seg som en boms på alle andre områder veier ikke utseendet opp mot det. Det er en misopfatning at jenter ikke liker gutter som liker dem og er åpen om det. Jenter liker ikke gutter som later som om de bare vil være venner når de egentlig vil noe annet, og det er lett gjennomskuelig. Si meg, kjerts, hva og hvem er ladies man #1? Det er vel en mann som er flink med damer. Og hvorfor det å oppføre seg slik skal få kvinner til å mislike deg er for meg et mysterium. Det er mange måter å gjøre det på. Men det å oppføre seg som en eller annen tulling som tror han er bedre enn alle andre er ikke å oppføre seg som ladies man #1. Nettopp fordi tullinger som tror de er bedre enn alle andre ikke er ladies man #1. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 overdrev kanskje litt nå, er ikke så gale, men jeg får til tider kommentarer på at jeg må rette meg mer opp. Begynn med styrketrening som går på ryggen? Trente en del styrke før (3 x 1,5 timer i uken), ryggen var selvfølgelig med i programmet, vil ikke si det hjalp. Har som sagt en eller annen bøy på ryggraden som det ikke er noe å gjøre med. I følge legene vil det ikke bli verre heller...før jeg blir gammelgammel. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men det å oppføre seg som en eller annen tulling som tror han er bedre enn alle andre er ikke å oppføre seg som ladies man #1. Nettopp fordi tullinger som tror de er bedre enn alle andre ikke er ladies man #1. Enig. Mente vel heller at det ikke var heldig å gå rundt å tro man har verdens heiteste speilbilde. Var heller ikke meningen å tråkke noen på tærne, Ladies Man Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 overdrev kanskje litt nå, er ikke så gale, men jeg får til tider kommentarer på at jeg må rette meg mer opp. Begynn med styrketrening som går på ryggen? Trente en del styrke før (3 x 1,5 timer i uken), ryggen var selvfølgelig med i programmet, vil ikke si det hjalp. Har som sagt en eller annen bøy på ryggraden som det ikke er noe å gjøre med. I følge legene vil det ikke bli verre heller...før jeg blir gammelgammel. da er vi to når jeg bøyer meg blir det som en bakketopp, ryggen min er seriøst helt fucka er akkurat som om det ikke er muskler der til å "trekke" med seg ryggen slik at det blir 90grader bøy, istedenfor krumrygg, men jeg må bare leve med det, ikke akkurat noe jeg kan forandre på. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Trente en del styrke før (3 x 1,5 timer i uken), ryggen var selvfølgelig med i programmet, vil ikke si det hjalp. Har som sagt en eller annen bøy på ryggraden som det ikke er noe å gjøre med. I følge legene vil det ikke bli verre heller...før jeg blir gammelgammel. Hvis dette er noe som har fulgt deg siden fødselen er det nok lite å gjøre med det, men du er heldig som er født i en tidsperiode hvor vår teknologi er i enorm utvikling og som vil gi deg muligheten til å ordne dine estetiske plager i vår levetid. Endret 7. mars 2008 av dicktator Lenke til kommentar
Gjest fuck kamera Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt i speil. På bilder derimøt, er jeg fornøyd 1/100. hahaha, er som jeg skulle sagt det selv... skjønner ikke hvorfor det er sånn, når jeg hører folk si at de ikke er fotogene, tenker jeg bare; "du er ikke mindre fotogen enn andre, bare mindre pen!" men back to bilder vs. speil, noen som vet hva det kan komme av? Skal også sies at jeg får mine "lucky-shots", og kan se bra ut på bilder... Lenke til kommentar
Gjest fuck kamera Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 og hva skal jeg stole på, hvis jeg synes jeg ser bra ut på badet med det riktig lyset, kan jeg da gå med rak rygg ute blant folk? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 og hva skal jeg stole på, hvis jeg synes jeg ser bra ut på badet med det riktig lyset, kan jeg da gå med rak rygg ute blant folk? Rak rygg kan du gå med uansett. Whatsoever om du har brannskader over hele hodet. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg går litt bøyd med vilje, for jeg har et bryst-skjelett som "stikker ut", noe som ikke er særlig delikat å se. Dessuten er det noen ganger jeg har vondt i det skjelettet... Jeg vurderer å snart gå til legen for det, men jeg tror ikke de kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg går litt bøyd med vilje, for jeg har et bryst-skjelett som "stikker ut", noe som ikke er særlig delikat å se. Dessuten er det noen ganger jeg har vondt i det skjelettet... Jeg vurderer å snart gå til legen for det, men jeg tror ikke de kan gjøre noe med det. Bedre å ha et bryst som stikker litt ut, en en kropp som henger. Jeg har en mage som stikker ut, men jeg lar ikke det hindre meg i å gå med en ganske tettsittende t-skjorte og rak rygg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg tror også veldig mange er mer kritisk til sitt eget utseende, enn det andre er til vårt utseende. Endret 11. mai 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kom igjen, sleng ut et bilde Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har helt fucka mage, ribbeina ser helt voldtatt ut. null symetri eller noe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ribbeina ser helt voldtatt ut. null symetri eller noe Haha, mine óg xD Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt i speil. På bilder derimøt, er jeg fornøyd 1/100. hahaha, er som jeg skulle sagt det selv... skjønner ikke hvorfor det er sånn, når jeg hører folk si at de ikke er fotogene, tenker jeg bare; "du er ikke mindre fotogen enn andre, bare mindre pen!" men back to bilder vs. speil, noen som vet hva det kan komme av? Skal også sies at jeg får mine "lucky-shots", og kan se bra ut på bilder... Second that Jeg tror også veldig mange er mer kritisk til sitt eget utseende, enn det andre er til vårt utseende. Jeg kan feks henge meg opp i føflekkene mine, det at håret mitt har for mye volum og at lårene er litt for store, mens andre legger ikke merke til slikt. Jeg tror ikke jeg tør slenge med et bilde her, men jeg får ofte høre at jeg er "en av de peneste på skolen" osv, men jeg føler meg overhodet ikke pen, nettopp fordi jeg fokuserer på det som er stygt med meg. Jeg har ikke noe tro på at du har for mange føflekker, for stort hår, eller for store lår.. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Syntes jeg er 'kjekk' til vanlig hjemme, men ikke i andre speil på f.eks klesskiftrom på klesbutikker. Litt selvbrunskrem og hårvoks gjør meg derimot nesten homse til megselv. hahaha Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Synes selv jeg ser helt ok ut. Bortsett fra sauekrøllene jeg har på hodet :!: Det jeg lurer på er hva personer som ser helt forferdelige ut tenker. Og da tenker jeg ikke på fedme osv. Ettersom det ikke alltid er så let å fikse på, men f. eks folk som kler sef helt forferdelig, eller bruker MASSE sminke. Eller kler seg "laust" Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vanligvis er vel folk mer kritiske til seg selv enn det andre er. Derfor tror jeg ikke det er mange som ser seg i speilet og tenker at de ser bra ut, selv om man kan være relativt fornøyd enkelte dager. Om selvbildet ikke stemmer helt kan man vel finne feil uansett hvordan man ser ut. En positiv/negativ kommentar kan jo også være med på å endre synet ditt på deg selv, så det er nok mest psykisk. Men tilbake til spørsmålet: Nei, det er ikke alle som synes at de ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå