Honey Badger Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt i speil. På bilder derimøt, er jeg fornøyd 1/100. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt i speil. På bilder derimøt, er jeg fornøyd 1/100. Tja, det har du kanskje en god grunn til? (Jeg sikter til avataren din, som selvsagt er deg (ikke sant???)) Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvordan visste du at det er meg?! Neida. Det er ikke meg Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt i speil. På bilder derimøt, er jeg fornøyd 1/100. er akkurat sånn med meg og. synes jeg ser annerledes ut på bilder en i speilet Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt i speil. På bilder derimøt, er jeg fornøyd 1/100. er akkurat sånn med meg og. synes jeg ser annerledes ut på bilder en i speilet Samme her. Har vel noe med å være fotogen også da, tenker jeg Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Altså, helhetsinntrykket teller mest. Det hjelper ikke å oppfylle de fysiske kravene til å være modell for Calvin Klein reklamer hvis du kler deg som en boms. Kanskje det er noe der. Jeg har sett naturlig pene mennesker som kler seg som en dass (kanskje litt overdrevet) og virker dermed mindre pene i helhetsinntrykket. På en annen side, kanskje de vet de er så pene at de ikke har behov for å hevde seg via klær og sminke etc. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vel, klær, sminke o.l. kan forsterke de fine trekkene da. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tenk over det. Det man til vanlig ser av selve kroppen er ansiktet og hendene. Kroppsfasong og høyde hvis det telles. Så klær, sminke, hårfasong o.l. har nesten mer å si enn genene. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tenk over det. Det man til vanlig ser av selve kroppen er ansiktet og hendene. Kroppsfasong og høyde hvis det telles. Så klær, sminke, hårfasong o.l. har nesten mer å si enn genene. Amen. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hehe, er turnoff med jenter som har så mye brunkrem i ansiktet at du ikke ser ansiktstrekkene Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hehe, er turnoff med jenter som har så mye brunkrem i ansiktet at du ikke ser ansiktstrekkene Huff ja! Finnes dessverre alt for mange slike jenter.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hår gjør underverker ja, uansett sjarm, og personlighet som teller mest for min del. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hår gjør underverker ja, uansett sjarm, og personlighet som teller mest for min del. Nok en gang; Amen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med utseendet mitt i speil. På bilder derimøt, er jeg fornøyd 1/100. er akkurat sånn med meg og. synes jeg ser annerledes ut på bilder en i speilet Det har vel mye å gjøre med lyset og kamera har som regel dårligere oppløsning enn i RL og blitz som gjør deg enda hvitere. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Har vel noe med det å gjøre, ja. Var et innslag om det å være fotogen på "hjelpekorpset" for en stund siden. Husker ikke så mye av det, men tror det hadde noe med dybde og fasong på fjeset å gjøre også. Endret 6. mars 2008 av eirikand Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har vel noe med det å gjøre, ja. Var et innslag om det å være fotogen på "hjelpekorpset" for en stund siden. Husker ikke så mye av det, men tror det hadde noe med dybde og fasong på fjeset å gjøre også. Så på det jeg og. En tynn nese og et mellombredt kjeveparti var det som skulle til Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Syns jeg er fin, jeg. Ser kanskje litt yngre ut enn hva jeg er, men faen...det er vel ikke så negativt. Før syns jeg vel egentlig ikke at jeg så noe bra ut, men med litt trening så ble det ganske så bra. Eneste jeg er misfornøyd med på meg selv er høyden og holdningen. Er 176 høy, og det kan jeg vel ikke gjøre så mye med, men jeg ser en del lavere ut pga elendig holdning. Har vært hos legen, tatt røntgen og greier og fikk beskjed om at ryggraden min bare er sånn, ingenting jeg kan gjøre noe med. På en måte er det jo litt greit å vite at det ikke er min feil, men på e annen sde er det litt dumt at jeg alltid må være sånn....ehm...overdrev kanskje litt nå, er ikke så gale, men jeg får til tider kommentarer på at jeg må rette meg mer opp. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 overdrev kanskje litt nå, er ikke så gale, men jeg får til tider kommentarer på at jeg må rette meg mer opp. Begynn med styrketrening som går på ryggen? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg er bare helt utrolig fantastisk pen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå