Gjest utseendefyrn Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Er noe jeg egentlig alltid har lurt på, hver gang jeg ser meg selv i speilet er jeg "fornøyd" med meg selv. Mer enn fornøyd, jeg synes jeg ser dritbra ut, men jeg er likevel ikke ladies man #1 når det gjelder å faktisk få tak i damer. Derfor lurer jeg litt på, synes alle at de ser bra ut, slik at det kan godt være at jeg ser helt jævlig ut, men på grunn av naturlige, menneskelig årsaker så synes alle at de ser bra ut. Fyr i vei med tanker og kommentarer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg tror faktisk de aller færreste syntes de ser "dritbra" ut hver gang de ser seg i speilet. Det er noe man syntes med spesielle anledninger, eller kanskje ikke i det hele tatt. Eneste menneskene jeg vet om som har den selvtilliten der er enten skikkelig arrogante og selvgode og umulig å snakke med uten at de dreier samtalen inn på seg selv, og dermed ikke akkurat noe man vil holde på med, ellers så er de direkte blinde og ser noe helt annet i speilet enn det resten av verden ser. Dette er da kun de fleste, det er mange unntak fra denne regelen som jeg har vært borti, men du burde spørre noen som vet hvordan du ser ut hva de, helt ærlig talt, mener om utseendet ditt. Just my two cents. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tja. Tror folk flest har noen "bra" dager og noen ikke så bra. Liker at tro at når man føler seg bra - ser man mye bedre ut i egne øyne med en gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Enig der, Aids. De dagene man føler seg bedre så har man liksom en sånn "glød" som gjør at man ser bedre ut. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg føler glimtvis at "ja nå ser jeg ikke så verst ut". Eksempelvis når jeg nettopp har dusja og ordna meg klar for fest, da KAN jeg være fornøyd med utseendet, på en god dag. Men til vanlig syns jeg at jeg ser helt jævlig ut Tjukk, bleik, rødt hår, og ja, kan fortsette sånn lenge! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg føler glimtvis at "ja nå ser jeg ikke så verst ut". Eksempelvis når jeg nettopp har dusja og ordna meg klar for fest, da KAN jeg være fornøyd med utseendet, på en god dag. Men til vanlig syns jeg at jeg ser helt jævlig ut Tjukk, bleik, rødt hår, og ja, kan fortsette sånn lenge! Og en! Og to! Og en, to, tre! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg står i mørke og skimter lyset i det fjerneDet er så kalt jeg søker varme fra en stjerne Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en Optimist Jeg har et håp hver gang jeg går omkring i blinde Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne Som får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen Jeg har en drøm at vi tar vare på hverandre Og gir det beste i oss selv til alle andre Jeg tenker opp når jeg er nede om å om å om igjen Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Jeg er en Optimist Jeg har en tro jeg har ett mål som jeg skal finne Jeg har en kraft og det er viljen til å vinne Det får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen Vil at livet blir en dans i lyset En dans for håpet og en dans for gleden En dans i frihet og en dans for freden Det skal gåååååååååå Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Jeg er en optimist Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hver mandag klokka 7, ser jeg spesielt bra ut Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sleng opp et bilde da vel, så kan vi bedømme^^ Selv synes jeg at jeg ser helt jævli ut i speilet, men noen ganger ikke osv. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 I speilet hjemme på badet er jeg veldig fornøyd med utseende av mitt. På bilder og andre speil derimot hater jeg meg Rart.. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes jeg ser OK ut i speilet, men mistenker at jeg synes jeg ser bedre ut enn jeg gjør. Men det finnes jo også de som synes de ser mye styggere ut enn de gjør, så jeg tror ikke det er noe universell regel at alle synes de selv ser bra ut. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er vel alltids ting jeg kunne rettet på med meg selv men er rimelig fornøyd med meg selv. Eneste jeg virkelig ikke liker er håret mitt . Å våkne hver morgen å hate seg selv skjønner jeg ikke vitsen i, jeg ble som jeg ble. Endret 29. februar 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Lurer også på hvordan de som "alle" mener er deilige/fine, ser på seg selv. Vi får få en av dem inn hit så de kan forklare seg :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Underkjeven kunne ha vært litt bedre plassert. =( Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg ser fin ut 24/7. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er jeg nybarbert og ok på håret så kan jeg gjerne se meg i speilet og tenke at jeg er egentlig ganske kjekk, men er ikke akkurat sånn at jeg går rundt og tenker på utseendet dagen lang. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tenker jo egentlig at jeg ser helt normal ut. Ikke grusomt stygg, men heller ikke sånn alle jenter syns er digg elns. Sånn helt gjennomsnittlig i grunn. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Mentalt tenker jeg at jeg er penere enn det jeg er. Jeg føler meg selv finere enn det jeg er. I speilet er jeg ikke noe spesielt, men når jeg er sammen med andre tenker jeg noe annet. Spørs også HVEM jeg er sammen med. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 I speilet hjemme på badet er jeg veldig fornøyd med utseende av mitt. På bilder og andre speil derimot hater jeg meg Rart.. Hehe, føler det samme :!: Kun at jeg er greit fornøyd med utseendet hjemme, da Og det er ikke så sterkt som hat på bilder og andre speil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå